Partneransvarig Postad 26 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2013 Under två raka torsdagar kör William Hill exklusiva förkval för oss på Poker.se och Pokerforum.nu till Carribean Poker Tour. I varje turnering ligger biljetter för nästan $600 i potten, vilka kan användas till William Hills satelliter. Carribean Poker Tour går av stapeln 8-24 november. Biljetterna i kvalet fördelas på följande sätt: 1) €330-biljett 2) €200-biljett 3) €44-biljett 4) €22-biljett Fakta om turneringarna: Namn: PSE Caribbean Poker Tid: torsdagar 29/8 & 5/9 kl 20:00 Inköp: $3+0.30 Adderat till potten: kvalbiljetter för $596 adderat Minst tio spelare krävs för att turneringarna ska starta, och du måste vara registrerad via våra länkar för att få spela. Här kan du starta konto om du ännu inte har ett! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2013 Intressant att notera att detta är en Rebuy. Inte så vanligt för detta forums eminenta medlemsturneringar. Själv är jag inte så förtjust i den spelformen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bawghert Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 När kommer ticketsen in om man kommer i pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boricco Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 Jag kom fyra igår, hittade inte min ticket och kontaktade WH som var helt ovetande. Vad är det som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 Ingen ide att kontakta supporten, de är aldrig inblandade i sånt. Jag ska se till att någon på poker.se kontaktar affeansvarig på will hill asap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2013 Vi har pratat med Will Hill. Biljetterna ska krediteras under dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 5 September , 2013 Rapport Share Postad 5 September , 2013 Det står att ticketsen KAN användas till satteliterna, men går dom att använda på vilka turneringar som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 September , 2013 Rapport Share Postad 5 September , 2013 Tja Karibien kan aldrig vara fel? Reggad och klar En HU mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 11 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2013 Resultat från senaste turneringen: 1) 1stAndyWarhol, € 81.00 + €330 token 2) RobberMicke66, € 48.60 + €220 token 3) ApoX207, € 32.40 + €44 token 4) jovisstmen, + €22 token Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts