Partneransvarig Postad 14 Februari , 2012 Rapport Share Postad 14 Februari , 2012 På söndag kör Betfair åter igen en fin helgturnering, nu med $750 adderat. Inköpet ligger på $10+1 och starttiden 20:00. Nu laddar vi för en skön söndagsavslutning! Namn: PSE $750 ADDED Tid: söndag 19 februari kl 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: $1000 Lösenordsrebus: ensåndärbilmedflakmankörsakerpå (sjubokstäver) Har du inget konto på Betfair går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Tjoho Massor av värde, jag bidrar med min insatts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Samma här klart man är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Dra inte ut mig bara, då ......... Eller ska vi ses HU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Tror att vi ses i två turrar i kväll vore ju fint att stämma träff i hu i båda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Bestäm inte för noga för ikväll är jag med och jag är naken, blästrad och skitsur. Typ! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Nä sharken bubblade den ena och drog ut Loud i den andra Inte något kul alls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Nu ska jag bara busta Bjoelle så blir det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Crappy HU, händer inte varje dag direkt Go Crappy! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 :D easy game Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Haha Nä det gör det inte, men Joffus var för svår WP och grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Haha Nä det gör det inte, men Joffus var för svår WP och grattis takk for det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Haha Nä det gör det inte, men Joffus var för svår WP och grattis Jag unnnar dig att komma före mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Du är snäll du B. Synd bara att det inte var jag som fick slå ut dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts