Partneransvarig Postad 6 Februari , 2012 Rapport Share Postad 6 Februari , 2012 Den fina satellitveckan med PokerStars fortsätter på söndag då fem biljetter till världens mest populära onlineturnering, Sunday Million, ligger adderat till potten. Missa inte chansen att ta ett säte i miljonen! Namn: Poker SE Sunday Million (#510259227) Tid: söndag 12 februari kl 20:00 Inköp $10+1 Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Million (totalt värde $1075) Lösenordsrebus: förstaäreandraärrtredjeärgfjärdeäre femteärrsjätteärwsjundeäreåttondeärf Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 6 Februari , 2012 Rapport Share Postad 6 Februari , 2012 10 biljetter har väl ett värde av $2150? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 6 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2012 Stämmer, det var fel av oss. Övervärdet var bra, men inte SÅ bra Fem biljetter ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 Spelar ikväll. Kom på bubblan på kvalet till sunday kickoff i torsdags så hoppas på att jag når ända fram ikväll. lycka till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fantomic Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 Jag kan inte få ett lösenord att fungera, hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
istingray Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 Lösenordet funkar ju inte iaf inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fantomic Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 jag fortfarande behöver lösenord, kan ingen hjälpa mig? : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 Banfeast almost because of http://pokerforum.nu/forum/medlemsturneringar/25217-passwords-foer-freerolls-read-post-1-thread.html ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 Tickets går ej att lösa in, va? Grrrr, dagens ilandsproblem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 13 Februari , 2012 Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 Tickets går ej att lösa in, va? Grrrr, dagens ilandsproblem... SM börjar kl 2100 med 3 timmars sen anmälan och 15min blinds... tar nog sin lilla tid... men biljetten verkar vara för evigt så det är ju positivt går sunday million på sommaren också? Jag har också ilands-problem p.s. jag fick min biljett på idiotiskt flyt, spelade hemskt igår... d.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 Februari , 2012 Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 Lösenordet funkar ju inte iaf inte för mig... Jodå, följ rebusen. Små bokstäver hela vägen (nu är det obv lite sent, men för framtiden kan det vara bra att veta). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 13 Februari , 2012 Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 SM börjar kl 2100 med 3 timmars sen anmälan och 15min blinds... tar nog sin lilla tid... men biljetten verkar vara för evigt så det är ju positivt går sunday million på sommaren också? Jag har också ilands-problem p.s. jag fick min biljett på idiotiskt flyt, spelade hemskt igår... d.s. Hemskt spel räcker i forumturrarna, nivån ligger extra lågt här! :lol: Tror jag spelar min nästnästa söndag, blir att sova lite middag och ladda med kaffe och rastastar/redbull. För kvar till slutet räknar jag kallt med att vara! GL när du spelar den. Och tack pokerforum för turren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 13 Februari , 2012 Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 Banfeast almost because of http://pokerforum.nu/forum/medlemsturneringar/25217-passwords-foer-freerolls-read-post-1-thread.html ??? Haha, så oväntat och så roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts