Partneransvarig Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Ja då var det dags för biljetter till PokerStars högt efterlängtade biljetter till Turbo Takedown igen och denna gång lägger dom in hela 40 biljetter. Information Namn: Poker.se TT turnering 354784978 Datum: 27th 21.00 EET inköp: 10Fpps Lösenords rebus: förstabokstavenärhandra2tredjenfjärdepfemteosjättei Addon: 40 Turbo tickets to 347270676 Har du inte ett konto hos PokerStars så kan du skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jappen Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 få rätt lösen? är det en 2(andra) och 'mellanslag' i , som avslutning? i lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Sonic Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 få rätt lösen?är det en 2(andra) och 'mellanslag' i , som avslutning? i lösenordet? EtLangtOrdsomdetskrivas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bergeling Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Hur skriver man lösenordet ?. Ursäkta min inkompetens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Hur skriver man lösenordet ?. Ursäkta min inkompetens Står i första tråden. läs rebustexten noggrant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Står i första tråden. läs rebustexten noggrant +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Raderat lite grann. Sluta fråga efter lösen. Hur svårt är det att läsa innantill egentligen? Ja, lösenordet är retarderat. Nej, det är inte särskilt svårt att lista ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cluster Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Vad är Turbo Takedown och när går den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Vad är Turbo Takedown och när går den? Turbo Takedown spelas på PokerStars den 30 januari. Inköpet är 3 000 FPP, och förstapriset är $60 000 och en Audi TT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Coupé Roadster Coupé Roadster Pris (kr) 598 200 622 700 622 700 647 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Raderat lite grann. Sluta fråga efter lösen. Hur svårt är det att läsa innantill egentligen? Ja, lösenordet är retarderat. Nej, det är inte särskilt svårt att lista ut. "femteosjätte" klurade till det för mig eftersom jag läste det som femte o sjätte och försökte avsluta med två st i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Galvanizer Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 ...jösses... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 ...jösses... ja.. jag erkänner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WBoit Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Jisses vilka plantor man möter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramas Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 ...missade starten med en timme. Trodde den började 21.00. Markerstapeln var på 700 när jag kom. Lyckades vända vid 450. Är med i matchen nu - ska fixa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramas Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Grattis alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 sådärja. Kul att få chansen att lira en lite större turre med mitt slaskkonto på PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 GG jag har lyckats dra ut med ~5% vinstchans 3 gånger under turren x) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoleModel Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Var utan tvekan det softaste motståndet jag mött på flera år i den turren. Bl.a. satt det någon lirare till vänster om mig som var livrädd att bubbla och praktiskt taget tiggde om att jag inte skulle höja hans BB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramas Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Var utan tvekan det softaste motståndet jag mött på flera år i den turren. Bl.a. satt det någon lirare till vänster om mig som var livrädd att bubbla och praktiskt taget tiggde om att jag inte skulle höja hans BB. Håller med - skönt att lira - surt dock att ryka på att en tomte går all in på A6 när jag själv sitter med AA. Naturligtvis ger sedemera brädan honom fyrtal i 6:or. Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts