emilio_barzini Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Bounty ikväll? Eller har ni slutat med det? Citera
Nusseman Postad 4 December , 2005 Författare Rapport Postad 4 December , 2005 Vi har nog inte ens börjat med det. Det var en engångsgrej. Citera
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vad nickar ni? Lycka till ikväll! Citera
Sansrom Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vad nickar ni? Lycka till ikväll! Sansrom. GL. Citera
KlasMan Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vad nickar ni? Lycka till ikväll! Fiskman... Lycka till allihopa!! Citera
emilio_barzini Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vi har nog inte ens börjat med det. Det var en engångsgrej. Okej, har för mig att det har varit ett par gånger på Johan och QoS. Men det kvittar emilio_ba heter jag ikväll. Lycka till! Citera
ampixo Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 hellohi här. Jag har redan fått mina händer för kvällen nu. QQ(som kissas på av AQ) och KK (som jag tjänar blindsen på). Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 hellohi här. Jag har redan fått mina händer för kvällen nu. QQ(som kissas på av AQ) och KK (som jag tjänar blindsen på). hellohi? Citera
HeyJohan Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Nickar Johan_Hed, men eftersom det inte är nån bounty på mig ikväll så kan ni låta mig vinna Mvh Johan Citera
Hocal Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Lycka till folks, HocalAA här. Citera
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Spank_me vann en stor pott där, 99 mot JJ där 9 träffar flop... Annars tycker jag det var aggresivt spel till en början, men nu börjar det lugna ner sig en anning ser det ut som Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Spank_me vann en stor pott där, 99 mot JJ där 9 träffar flop... Annars tycker jag det var aggresivt spel till en början, men nu börjar det lugna ner sig en anning ser det ut som Jo, håller med det har varit grymt aggresivt spel till att börja med. Citera
Djens Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 spank_me gjorde oxå misstaget att försöka bluffa QoS Citera
Trolldeg Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vad nickar ni? Lycka till ikväll! Fiskman... Lycka till allihopa!! Var det hos dig det brann? Fann det ganska humoristiskt att du skrev att det brann INNAN du släckte elden? Citera
KlasMan Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vad nickar ni? Lycka till ikväll! Fiskman... Lycka till allihopa!! Var det hos dig det brann? Fann det ganska humoristiskt att du skriver att det brinner INNAN du släcker elden? Japp, men jag kände lukten så skrev jag i chatten, sen gick jag.. Citera
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Spank_me vann en stor pott där, 99 mot JJ där 9 träffar flop... Annars tycker jag det var aggresivt spel till en början, men nu börjar det lugna ner sig en anning ser det ut som Jo, håller med det har varit grymt aggresivt spel till att börja med. Ja, och det ser ut att fortsätta... Kanske bara skulle ha synat eoeo när han re-raisar dig på flop? Personligen hade jag nog checkat färgdraget och hålstegen på flop där och tagit ett gratis kort när det är tidigt in i turneringen. Citera
Trolldeg Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Så var man back oxå då. Satsa lite pengar med en vän om att QoS skulle gula ut sig först. Fick 10 ggr pengarna. Citera
PxT Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Själv blev man rivrad av mik12345s KJ mot mina QQ i en 7K pott, men jag är inte bitter! Citera
QoS Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Så var man back oxå då. Satsa lite pengar med en vän om att QoS skulle gula ut sig först. Rätt åt dig! - QoS Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 såja, 18k potten med 33 på floppan J33 Citera
Djens Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Efter att ha pottvaluebettat mellanpar på 4 stegsbräde , fått syn och vunnit så ligger(LÅG ) QoS bra till Citera
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 såja, 18k potten med 33 på floppan J33 Spelade mina QQ illa där preflop, trodde förvisso inte att 33 skulle syna preflopraisen där.... Citera
Recommended Posts