Josam Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Har hört ryktesvägen att Josam är ett mycket saknat namn här på Pokerforum. Ska ta och bjuda upp Herr Hjort till dans någon dag..men kan inte riktigt komma på vad vi ska diskutera... Kan bli allt från preflopraisar till utvecklingen i mellanöstern! /Samuel Citera
Hickmott Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Har hört ryktesvägen att Josam är ett mycket saknat namn här på Pokerforum. Ska ta och bjuda upp Herr Hjort till dans någon dag..men kan inte riktigt komma på vad vi ska diskutera... Kan bli allt från preflopraisar till utvecklingen i mellanöstern! /Samuel Kul för dig! Återkom när du hittat på ett vettigt ämne då. //Hickmott Citera
Josam Postad 2 December , 2005 Författare Rapport Postad 2 December , 2005 Ja Hick..kan bli lite badbeats och annat orginellt. Nån som är itresseard av en riktigt drabbning från .25/.50 fl?! /Samuel Citera
kfluffie Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Har hört ryktesvägen att Josam är ett mycket saknat namn här på Pokerforum. Ska ta och bjuda upp Herr Hjort till dans någon dag..men kan inte riktigt komma på vad vi ska diskutera... Kan bli allt från preflopraisar till utvecklingen i mellanöstern! /Samuel Kul för dig! Återkom när du hittat på ett vettigt ämne då. //Hickmott Hickmott, hoppas jag inte är otrvlig i tonen (då jag är något trött och påverkar), men detta är till att börja med "Off Topic"-gruppen och om inte du vill svara med någon konstruktivt (i.s.f. med en trevlig ton) så tycker jag du ska vara tyst! PS. Off Topic är precis som namnet låter, Off Topic! Josam, jag har inte saknat dig på PokerForum, men jag skulle vilja se att du bjuder upp Herr Hjort till dans i.a.f.! =) Yours Belowed - KF! (I belong to you, and you belong to me) Citera
Nusseman Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Har hört ryktesvägen att Josam är ett mycket saknat namn här på Pokerforum. Ska ta och bjuda upp Herr Hjort till dans någon dag..men kan inte riktigt komma på vad vi ska diskutera... Kan bli allt från preflopraisar till utvecklingen i mellanöstern! /Samuel Kul för dig! Återkom när du hittat på ett vettigt ämne då. //Hickmott Hickmott, hoppas jag inte är otrvlig i tonen (då jag är något trött och påverkar), men detta är till att börja med "Off Topic"-gruppen och om inte du vill svara med någon konstruktivt (i.s.f. med en trevlig ton) så tycker jag du ska vara tyst! PS. Off Topic är precis som namnet låter, Off Topic! Josam, jag har inte saknat dig på PokerForum, men jag skulle vilja se att du bjuder upp Herr Hjort till dans i.a.f.! =) Yours Belowed - KF! (I belong to you, and you belong to me) Inlägget postades i poker off topic, där hickmott låste tråden. Jag flyttade hit och låste upp, men glömde skriva det. sry. EDIT: glömde säga hej till Samuel Citera
kfluffie Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Har hört ryktesvägen att Josam är ett mycket saknat namn här på Pokerforum. Ska ta och bjuda upp Herr Hjort till dans någon dag..men kan inte riktigt komma på vad vi ska diskutera... Kan bli allt från preflopraisar till utvecklingen i mellanöstern! /Samuel Kul för dig! Återkom när du hittat på ett vettigt ämne då. //Hickmott Hickmott, hoppas jag inte är otrvlig i tonen (då jag är något trött och påverkar), men detta är till att börja med "Off Topic"-gruppen och om inte du vill svara med någon konstruktivt (i.s.f. med en trevlig ton) så tycker jag du ska vara tyst! PS. Off Topic är precis som namnet låter, Off Topic! Josam, jag har inte saknat dig på PokerForum, men jag skulle vilja se att du bjuder upp Herr Hjort till dans i.a.f.! =) Yours Belowed - KF! (I belong to you, and you belong to me) Inlägget postades i poker off topic, där hickmott låste tråden. Jag flyttade hit och låste upp, men glömde skriva det. sry. EDIT: glömde säga hej till Samuel Ja, då kan jag inte annat än att säga att jag Ber om Ursäkt Hickmott! Hoppas att ursäktet Godtas! PS. Skäms på Nusseman! (För övrigt en annars God Moderator!) Citera
Recommended Posts