Gå till innehåll

Ta ut pengarna problemfritt som mindreårig?


Fjonkan

Recommended Posts

tjenare! har en kompis som inte är 18 år ännu och har spelat ihop unge fär 50 dollar på cash game och hans fråga är eftersom han inte är 18 kommer han kunna ta ut pengarna utan problem eller kommer poker sajten kolla upp honom om han är 18 ?

 

om jag har placerat den här tråden fel så kan väl någon snäll moderator flytta den..

 

 

Mvh//filip

* RP och flytt till E&J - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjenare! har en kompis som inte är 18 år ännu och har spelat ihop unge fär 50 dollar på cash game och hans fråga är eftersom han inte är 18 kommer han kunna ta ut pengarna utan problem eller kommer poker sajten kolla upp honom om han är 18 ?

 

om jag har placerat den här tråden fel så kan väl någon snäll moderator flytta den..

 

 

Mvh//filip

 

Tror inte att någon kan svara på det. De har ju all rätt att ta hans pengar dock eftersom han ändå begår en illegal handling och som bryter mot de villkor som han har accepterat.

 

Antingen så testar han att ta ut och får bita i det sura ifall det blir trubbel. Eller så får han vänta tills han blir 18.

 

Dessutom är tråden helt fel ute!

 

Välkommen till forumet, men läs gärna igenom regler för varje del av forumet innan du postar!

 

Ha det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjenare! har en kompis som inte är 18 år ännu och har spelat ihop unge fär 50 dollar på cash game och hans fråga är eftersom han inte är 18 kommer han kunna ta ut pengarna utan problem eller kommer poker sajten kolla upp honom om han är 18 ?

 

om jag har placerat den här tråden fel så kan väl någon snäll moderator flytta den..

 

 

Mvh//filip

* RP och flytt till E&J - QoS *

 

Din "kompis" ;) kan ha tur och klara sig men åker han på att skicka in bilder på kreditkort/pass/mm så är det ju ganska kört. Sajten lär låsa kontot och konfiskera vinsterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jag lyckades få ut cirkus 500$ från expekt för kanske två år sedan då jag inte var myndig rakt till mitt personkonto på Nordea, vilket inte var i det diskretaste laget men det funkade finfint. Nu talar jag förstås av egna erfarenheter och det var som sagt en längre tid sedan, men det fungerade då och kanske fungerar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att folk under 18 inte kan hamna i fängelse eller hur Nidot LOL?

Jo det kan dom, men det är väldigt ovanligt och skall till något extra för att dom skall hamna där.

 

Exakt, en 17-åring som torskar för urkundsförfalskning lär inte åka in. :)

Har för övrigt en vän som åkte in på kåken när han var 17, fängelsekiosken fick klagomål från diverse myndigheter när han köpte cigg där. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...