Fjonkan Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 tjenare! har en kompis som inte är 18 år ännu och har spelat ihop unge fär 50 dollar på cash game och hans fråga är eftersom han inte är 18 kommer han kunna ta ut pengarna utan problem eller kommer poker sajten kolla upp honom om han är 18 ? om jag har placerat den här tråden fel så kan väl någon snäll moderator flytta den.. Mvh//filip * RP och flytt till E&J - QoS * Citera
Kollikock Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 jag tror att du är på fel plats... Citera
Mikey Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 tjenare! har en kompis som inte är 18 år ännu och har spelat ihop unge fär 50 dollar på cash game och hans fråga är eftersom han inte är 18 kommer han kunna ta ut pengarna utan problem eller kommer poker sajten kolla upp honom om han är 18 ? om jag har placerat den här tråden fel så kan väl någon snäll moderator flytta den.. Mvh//filip Tror inte att någon kan svara på det. De har ju all rätt att ta hans pengar dock eftersom han ändå begår en illegal handling och som bryter mot de villkor som han har accepterat. Antingen så testar han att ta ut och får bita i det sura ifall det blir trubbel. Eller så får han vänta tills han blir 18. Dessutom är tråden helt fel ute! Välkommen till forumet, men läs gärna igenom regler för varje del av forumet innan du postar! Ha det Citera
kydyl Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 tjenare! har en kompis som inte är 18 år ännu och har spelat ihop unge fär 50 dollar på cash game och hans fråga är eftersom han inte är 18 kommer han kunna ta ut pengarna utan problem eller kommer poker sajten kolla upp honom om han är 18 ? om jag har placerat den här tråden fel så kan väl någon snäll moderator flytta den.. Mvh//filip * RP och flytt till E&J - QoS * Din "kompis" kan ha tur och klara sig men åker han på att skicka in bilder på kreditkort/pass/mm så är det ju ganska kört. Sajten lär låsa kontot och konfiskera vinsterna. Citera
Nidot Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Hoppas din "kompis" vet att det är möjligt att få fängelse upp till 2 år för urkundsförfalskning.. Citera
BjornL1491910513 Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Roligt att folk under 18 inte kan hamna i fängelse eller hur Nidot LOL? Citera
spinner Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Kan man lägga över poker vinster från neteller till en kompis kredit kort(Maestro) som ja känner som inte har åldern inne, funkar det ?? Maestro kan du sällan använda online till något. Det är stora skillnader mor exempelvis VISA eller Eurocard... Citera
Meadow Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Jag lyckades få ut cirkus 500$ från expekt för kanske två år sedan då jag inte var myndig rakt till mitt personkonto på Nordea, vilket inte var i det diskretaste laget men det funkade finfint. Nu talar jag förstås av egna erfarenheter och det var som sagt en längre tid sedan, men det fungerade då och kanske fungerar nu. Citera
Nidot Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Roligt att folk under 18 inte kan hamna i fängelse eller hur Nidot LOL? Tji fick jag, dock kan andra mindre roliga saker hända Citera
Hagabo Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Roligt att folk under 18 inte kan hamna i fängelse eller hur Nidot LOL? Är du säker på det? med tanke på att man är straffmyndig vid 15 så torde man ju kunna få göra en volta om man är 15 Citera
Bubbla Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Roligt att folk under 18 inte kan hamna i fängelse eller hur Nidot LOL? Jo det kan dom, men det är väldigt ovanligt och skall till något extra för att dom skall hamna där. Citera
Narkissoz Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Roligt att folk under 18 inte kan hamna i fängelse eller hur Nidot LOL? Jo det kan dom, men det är väldigt ovanligt och skall till något extra för att dom skall hamna där. Exakt, en 17-åring som torskar för urkundsförfalskning lär inte åka in. Har för övrigt en vän som åkte in på kåken när han var 17, fängelsekiosken fick klagomål från diverse myndigheter när han köpte cigg där. Citera
Recommended Posts