ColA Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Jag undrar bara om någon mer har tänkt att anmäla sig, så man har nån att åka dit med, boka boende med osv!! Hör gärna av er till mig så man vet!!! Citera
rajrajrippe Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 jag ska med iaf, så vi kan tömma baren igen cola =)) Citera
ColA Postad 1 December , 2005 Författare Rapport Postad 1 December , 2005 Låter bra det, när har du tänkt anmäla dig? Åka ner dan innan denna gång kanske? Jag betalar in min avgift idag under dagen. Citera
mabzor Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Har funderingar att hänga på.. Grindar för fullt på ett par fixed bord för att få ihop lite extra stålars till grebbestad.. tiltan... Det finns ingen länkförutom här på forumet. sök efter det.. Citera
Dustinz Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 mja, det e bra mabzor! grinda ihop ett par tusen. Jag har tänkt ta med mig 15k denna gång, som ska täcka hotell, cashgame, sprit och inköp osv. Citera
ColA Postad 9 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2006 Nu är det ändå inte så tok lång tid kvar, jag ska åka bil ner, det får plats 3 st i min bil förutom jag så dom 3 som vill åka med mig kan höra av sig till mig så bestämmer vi en dag för avfärd Inga skitgrisar i min bil tack!! Citera
Dustinz Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 jag hoppas att du reserverar en plats till mig cola, annars hånglar jag upp dig eller nått. Citera
TeddyKGB Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 jag, tiltarn och robin ska också åka. har du en minibuss cola? Citera
ColA Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 jag åker min bil ner, Andy och Erik ska väl åka med mig, 1 till får plats!! Men vi kan ju samåka teddy även fast vi åker 2 bilar!! Citera
huggormen_ Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Vart reggar man till turneringen? Citera
Evilbeaver Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Tyvärr så tror jag det är fullt redan... Se här Citera
ColA Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2006 Jag har 2 platser kvar i min bil, så om någon är intresserad av att åka med mig och Dustinz så får ni hojta till så jag vet Citera
Takigawa Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Tja, om det var någon som ville ha biljett så kan jag eventuellt ordna en eller två. Dock inte helt säker . Ni kan ju höra av er snarast isåfall... //Robbin Citera
Recommended Posts