Myssion Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 Tänkte lira lite HU-matcher. Vilken sajt (inom EU) tycker ni har softast HU-motstånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 29 November , 2005 Rapport Share Postad 29 November , 2005 Om du menar HU-bord för CG så gillade jag prima då jag fortrarande lirade där. Dock när jag numera är på Tain (men ska nog dra snart) så finns det jävligt soft HU motstånd när man väl får det på nått bord.. jobbigt dock det finns inga HU-bord utan borden fylls ofta efter en stunds HU-lirnade på t ex ett 6-max bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2005 Tänker först o främst på HU SnG's. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 29 November , 2005 Rapport Share Postad 29 November , 2005 B2B har väl en hel del HU-SnGs igång, har dock bara provat lite på €10 nivån, men kan inte påstå att motståndet har imponerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts