der_ko Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Mycket klantigt av mig skulle köpa Super System 2 men råkade köpa 1an istället så är det värt besväret att försöka byta ut den mot 2an? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
baang Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 om du redan läst 1an så borde väl svaret vara ganska självklart ja? varför skulle det INTE vara värt besväret? Citera
Reaper Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Du lär juh ha x antal dagars öppet köp.. kolla på stället där du köpte. Så ska juh inte vara några problem att byta till 2an Citera
der_ko Postad 25 November , 2005 Författare Rapport Postad 25 November , 2005 om du redan läst 1an så borde väl svaret vara ganska självklart ja? varför skulle det INTE vara värt besväret? Var kanske lite otydlig men jag öppnade precis mitt paket och såg att jag råkat köpa SS istället för 2an och jag har inte läst någon av dem än. Köpte på http://www.adlibris.se förövrigt. Så det står en hel del nya grejjer i 2an eftersom ni verkar tycka att jag självklart ska byta till 2an Citera
Henkeman Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Alla skillnader och "ska jag köpa 2:an eller 1:an?" osv. finns redan diskuterat i den här tråden. Finne en boktråd om ettan också, men boktråden för tvåan jämför böckerna lite mer också. Där finns nog alla svar redan, det beror på vad du spelar. Tänker du bara spela NL Holdem så spelar det nog ingen roll. Jag ska vara snäll så ni kan få diskutera kostnad för att byta bok osv. Fler frågor om böckerna hänvisas vänligt men bestämt till ovan nämnda tråd. /Henke Citera
Vitae Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Jag råkade köpa Phil Gordon's "little green book" som ljudbok istället för vanlig. Bummer. Har ingen portable cd-spelare så jag har inte lyssnat än, men ser fram emot det. Angående att byta hos adlibris så går det väl, och jag funderade på att göra det, men orkade helt enkelt inte skicka fram och tillbaka och merkostnaderna det innebär. Jag skulle nog behållt SS. Citera
Recommended Posts