RayIV Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Ingen direkt anledning till att jag lägger upp det, satt och kikade igenom gamla filer på datorn och snubblade över detta underbara klipp. Vore taskigt att inte unna er lite härlig gåshud. http://www.badongo.com/vid.php?file=YNWA__2005-11-22_Greatest_YNWA_EVER!.wmv (kopiera och klistra in hela länken) edit: hm... verkar som om inte hela filen kom upp. några tips på var man kan lägga upp en fil på 11mb? Citera
RayIV Postad 23 November , 2005 Författare Rapport Postad 23 November , 2005 http://rapidshare.de/files/4121963/YNWA.wmv.html Citera
fore_man Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Jösses, snacka om gåshud. Till och med Ryssarnas tränare klappar åt publiken Här är en annan länk,dock ej Liverpool, men grym stämning http://www.eboco.net/Ascoli.mpeg Citera
Carlsberg Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Ååå sånt här värmer mitt Liverpool hjärta!!!! Citera
Loveless Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Har sett samma YNWA, men filmat av en amatör på the kop. DET var mäktigt om något. Citera
frescha Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Riktigt sköna filmer. Ascoli fansen är nog min favorit då jag föredrar italiensk fotboll och dess tifo. Någon som har fler liknande videoklipp? Citera
ziddax Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Celtic park 2003 (samma dag som bombdåden i Madrid) Tror det är Madrid de möter, eller möjligtvis Barcelona. Den här är betydligt mäktigare tycker jag. Dels för att det låter mer unisont och dels om man sätter det i samband med vad som hänt tidigare den dagen. hade videon nånstans innan, men hittar inte den Citera
Swede Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Celtic park 2003 (samma dag som bombdåden i Madrid) Tror det är Madrid de möter, eller möjligtvis Barcelona. Den här är betydligt mäktigare tycker jag. Dels för att det låter mer unisont och dels om man sätter det i samband med vad som hänt tidigare den dagen. hade videon nånstans innan, men hittar inte den kan tyvärr ej spela den av ngn anledning. har laddat ner den o varken winamp, wmp eller VLC kan spela den Citera
Matt83 Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Celtic park 2003 (samma dag som bombdåden i Madrid) Tror det är Madrid de möter, eller möjligtvis Barcelona. Den här är betydligt mäktigare tycker jag. Dels för att det låter mer unisont och dels om man sätter det i samband med vad som hänt tidigare den dagen. hade videon nånstans innan, men hittar inte den kan tyvärr ej spela den av ngn anledning. har laddat ner den o varken winamp, wmp eller VLC kan spela den Hur laddade du ner den? Det funkar inte att högerklicka och spara mål som. Jag råkade göra det först men man måste gå in på sidan och ladda ner låten. Det är Celtic - Barca. Citera
Recommended Posts