Gå till innehåll

Tips på pokersajter med MTT för $20-50?


RayIV

Recommended Posts

Kanske har skrivits om detta tidigare men jag visste inte riktigt vad jag skulle söka på, "turneringar" kändes inte alltför specifikt. :roll:

 

Jag och en polare har styrt en gemensam rulle på runt $1000 som vi tänkte lira MTTs för (inköp i regel mellan $20 och $50). Just nu har vi allt inne på en mindre site med schysst turneringsutbud men det vore fint att splitta rullen till ytterligare en eller två siter så man kan multitabla som man vill.

 

Så.. har ni några tips på bra siter med mycket turneringar på dessa nivåer? Bra struktur är ju såklart ett gigantiskt plus.

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så.. har ni några tips på bra siter med mycket turneringar på dessa nivåer? Bra struktur är ju såklart ett gigantiskt plus.

 

Med bra gissar jag att du menar långsam?

 

Isf är Pokerstars ett bra val. Kika lite på deras $10 med fria rebuys också. Sjukt stora priser i den och spelar man lite lagom konservativt bör 4 inköp+add-on räcka ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gillar fulltiltpokers turneringar. deras struktur är mkt bättre än primas, partypokers o pacifics iaf...

vet inte om deltagarantalet förändrats den senaste månaden men innan var där mellan 100 (tidigt på dagarna svensk tid) o 250 (möjligt att det var fler sena nätter/tidiga mornar) deltagare i turneringarna där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gillar fulltiltpokers turneringar. deras struktur är mkt bättre än primas, partypokers o pacifics iaf...

vet inte om deltagarantalet förändrats den senaste månaden men innan var där mellan 100 (tidigt på dagarna svensk tid) o 250 (möjligt att det var fler sena nätter/tidiga mornar) deltagare i turneringarna där.

 

Hur är motståndet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...