Gå till innehåll

TV: Ken Leenard i Timeout 17/11 kl.20:00


Bojen

Recommended Posts

Trodde han skulle släppa lös mer än han gjorde.

 

Tyckte han var lysande. Det vältajmade skämtet om Kate Moss snortande fick ju t o m Måns Möller att erbjuda sin plats i programmet.

 

jo, för det är ju inte så att alla dessa "spontana" program har alla skämt utskrivna i förväg, och det är inte heller så att Ken hade fått sina kvicka kommentarer i förväg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde han skulle släppa lös mer än han gjorde.

 

Tyckte han var lysande. Det vältajmade skämtet om Kate Moss snortande fick ju t o m Måns Möller att erbjuda sin plats i programmet.

 

jo, för det är ju inte så att alla dessa "spontana" program har alla skämt utskrivna i förväg, och det är inte heller så att Ken hade fått sina kvicka kommentarer i förväg...

 

Jag vet att en del är riggat men allt är väl inte det, iaf inte i timeout eller? Om det är så, varför är vissa urkassa? Typ Johan Wissman drog 2-3 skämt det programmet han var med, 1 var bra medan de andra 2 var så värdelösa att ingen skrattade, varken deltagarna publiken eller hemma hos mig.

 

Är du säker på att allt är riggat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och alla smashbollar som som lägger upp till varandra!!

Blir lite less på dom.

 

"Jag vet att en del är riggat men allt är väl inte det, iaf inte i timeout eller? Om det är så, varför är vissa urkassa? Typ Johan Wissman drog 2-3 skämt det programmet han var med, 1 var bra medan de andra 2 var så värdelösa att ingen skrattade, varken deltagarna publiken eller hemma hos mig.

 

Är du säker på att allt är riggat?"

 

Ne, dom två va nog inte det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

allt är inte riggat, det finns en del spontana kommentarer, och dessa är oftast de roligaste ögonblicken i programmen.

 

men jag gillar inte längre dessa "spontanhumor"programmen efter att man vet hur sjukt riggade de egentligen är.

 

Borde ju egentligen inte vara på det viset eftersom annan humor jag skrattar åt är ju helt förfabrikerat, men det känns ändå så falskt när hela programidén går ut på att de medverkande är spontana och kvicka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med swede om det du skrev sist, tycker dock att ken va ricktigt grymm, han kunde nog faktiskt lika gärna ha dragit dom skämten han drog utan rigg... det om hasse var ju uppenvarligen ingen rigg, iofs så höll väl inte de skämtet topklass men iaf... ;) hehe :P

 

jag tycker de va lite kul när martin skulle förklara hur HU-matchen mellan ken å hasse avgjordesn typ: "ken blev utdragen av en bakdörr som kom på rainbow när river träffade" eller nåt sånt.. :P hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...