Albert Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Hej gott folk! När jag skull utforska min DCmapp så kommer det upp ett felmeddelande "explorer.exe har stött på problem". Man kan glömma bort felmeddelandet i någon minut men efter det så stängs mappen ned. Vad kan problemet vara? Citera
flibben Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 jag har också en jävla massa problem med min dc-mapp Det har jag på båda mina olika hårddiskar, sambandet som jag ser är att jag tankat paris hilton videon på båda två Däremot så går det inte att ta bort den filen p.g.a att "ett program använder den här filen" och jag orkar aldrig starta datorn i felsäkert läge för att pilla bort dom.... Citera
Matteprof Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Det där har hänt när man tankat ner filer från internet. Direkt man markerar filen eller mappen så stöter man på problemet. Man kan fixaa det genom att ta bort filen i exempelvis kommando-prompten. Vet inte vad själva felet beror på dock... Citera
Albert Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Postad 11 November , 2005 Det har jag på båda mina olika hårddiskar, sambandet som jag ser är att jag tankat paris hilton videon på båda två Hmm... tankade den filen (givetvis i ett filantropiskt syfte) och får väl ta bort den då manus och regi var för dåligt Citera
stitchio Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17936 =) Citera
Staahla Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Jag hade samma problem som dig, Abbe. Semihacker som man är så löste jag det elegant. Kruxet var att min DC-mapp hade egenskapen Fotoalbum eller något i den stilen och jag bytte det till "Dokument" eller vad det heter, det som är till för alla möjliga feltyper. Sen dess har DC-mappen gått som på räls. Markera mappen -> Högerklicka -> Välj Egenskaper (eller vad det heter) -> Byt till det mappstuk som passar alla filer Citera
Recommended Posts