jozezas Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 ...Känns som om jag letat i hela internet utan resultat efter "coola" kortväktare...någon som vet var man kan köpa det?...hjälp... Jag har redan tittat i Magnus Andersson AB, men där finns bara tråkiga mynt. * RP - Hickmott och flytt till Poker OT - QoS * Citera
nucleus Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Tror du har större chans i din egen byrålåda om du ska ha något eget. Citera
jozezas Postad 10 November , 2005 Författare Rapport Postad 10 November , 2005 Vad sägs om Gus Hansen? ...tråkig.. Citera
jozezas Postad 10 November , 2005 Författare Rapport Postad 10 November , 2005 Jag letar även efter roliga poker T-shirts.....suck..... Citera
jozezas Postad 10 November , 2005 Författare Rapport Postad 10 November , 2005 ayecappy skrev: lite OT men tänk på att ovana livespelare som använder annat än sina marker som kortväktare(lol) är ungefär lika patetiskt som folk som använder träningshandskar på gymmet precis när de börjat träna =) Så du tog på dig längdåkar skidor när du skulle åka slalom dom första gångerna eller??...... Frågan löd: Vet någon vart man kan finna "coola" kort väktare någonstans? Inte om hurvida du tror jag är en van eller ovan livespelare. Citera
baller Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Finns en hel del på både amazon och ebay. Dock är det högst personligt om man tycker det är ballt, fult eller bara meningslöst... En del är handgjorda osv men roligast är ändå personliga grejer och dom hittar du inte där utan dom kommer du på själv...!?! Som Brunson's Casper the friendly ghost (se WSOP 2005 för inslag), knappast någon egentlig Card Guard men funkar ändå jättebra (sägs det). Ebay-lista Amazon-lista (skriv card guard i sök fönstret så får du upp en massa coins, bobbleheads annat tjafs som du kan ha som card guards) Alice Card Guard Det här var nog det ballaste jag hittade, sätt dom på en base så har du en schysst Card Guard Citera
Hickmott Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Nu har jag tagit bort ett gäng tramsinlägg ur den här tråden. Om ni inte har något vettigt tips att ge jozezas, skriv inte här då. //Hickmott Citera
HipsterDufus Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Några få t-shirts finns på http://www.slowplaying.com Citera
jozezas Postad 12 November , 2005 Författare Rapport Postad 12 November , 2005 tack för inlägget Hickmott,HipsterDufus och baller. Citera
Recommended Posts