Gå till innehåll

PRG: HHGetter, verktyg som laddar ner HH från B2B!


billnet

Recommended Posts

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

De som absolut inte vill använda PayPal kan göra en överföring på B2B istället, till mitt konto på HeyPoker (Fluzzboll heter jag där) och sedan skicka ett mail till mig. Detta kan dock alltså ta längre tid innan man får en nyckel...

 

 

Vad är din epost och hur överför man pengar till annan användare på HeyPoker. Jag hittade inte "transfer-fliken" som t.ex finns på 24hpoker. Kan man överföra penger från t.ex 24hpoker till dig på Heypoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är din epost och hur överför man pengar till annan användare på HeyPoker. Jag hittade inte "transfer-fliken" som t.ex finns på 24hpoker. Kan man överföra penger från t.ex 24hpoker till dig på Heypoker?

 

Eposten som gäller är hhgetter@billnet.nu. Det ska gå bra att överföra från både 24h och HeyPoker (och alla andra B2B-sajter som har en transfer-funktion), så vitt jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man använda programmet på 2 datorer för 7 euro?

 

Du får använda programmet på så många av dina egna datorer som du vill. :)

Men, vad krångligt. Så om jag åker hem till föräldrarna i skåne över påsk, och spelar på deras dator? Fast då kan jag ju köpa deras dator för en krona, och sälja tillbaks den när jag åker hem. Men tänk om en kompis vill pröva poker hemma hos mig? Hmm, då kanske man kan ha en registrerad och en trial, installerade parallellt ifall det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men, vad krångligt. Så om jag åker hem till föräldrarna i skåne över påsk, och spelar på deras dator? Fast då kan jag ju köpa deras dator för en krona, och sälja tillbaks den när jag åker hem. Men tänk om en kompis vill pröva poker hemma hos mig? Hmm, då kanske man kan ha en registrerad och en trial, installerade parallellt ifall det går.

 

Du är väl inte ironisk?

 

Som jag fattade så menade han att det går utmärkt att använda programmet på fan och hans mosters dator, om det är du som spelar och använder programmet.

 

 

Men tänk om en kompis vill pröva poker hemma hos mig?

 

Och om han prövar att spela poker första gången i hans liv så måste han förstås använda HHgetter och PT också? Se det som att du markandsför produkten, om han nu använder det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De som absolut inte vill använda PayPal kan göra en överföring på B2B istället, till mitt konto på HeyPoker (Fluzzboll heter jag där) och sedan skicka ett mail till mig. Detta kan dock alltså ta längre tid innan man får en nyckel...

 

OK, jag satte in stålar i måndags på ditt fluzzboll-konto. Hur länge skall man behöva vänta för att få koden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De som absolut inte vill använda PayPal kan göra en överföring på B2B istället, till mitt konto på HeyPoker (Fluzzboll heter jag där) och sedan skicka ett mail till mig. Detta kan dock alltså ta längre tid innan man får en nyckel...

 

OK, jag satte in stålar i måndags på ditt fluzzboll-konto. Hur länge skall man behöva vänta för att få koden?

 

Du får ju gärna maila oxå, så jag vet vart jag skall skicka den. Men jag PM:ar den till dig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först vill jag bara säga att det verkar vara ett väldigt härligt program.. gjorde själv en inte lika avancerad variant, men liknande för tain nätverket.

 

Men jag har inte riktigt fått din applikation att fungera, jag får det här felmeddelandet när jag kör den på min winxp burk.

 

<ErrorLog>

<Exception>System.OutOfMemoryException: Not enough storage is available to complete this operation.

at HHGetter.CashierCom.FindCashierBrowserInstanceByLocation()

at HHGetter.CashierCom.FirstRunInit()

at HHGetter.Form1.SetupCashierCom()</Exception>

<CashierSource />

</ErrorLog>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först vill jag bara säga att det verkar vara ett väldigt härligt program.. gjorde själv en inte lika avancerad variant, men liknande för tain nätverket.

 

Men jag har inte riktigt fått din applikation att fungera, jag får det här felmeddelandet när jag kör den på min winxp burk.

 

<ErrorLog>

<Exception>System.OutOfMemoryException: Not enough storage is available to complete this operation.

at HHGetter.CashierCom.FindCashierBrowserInstanceByLocation()

at HHGetter.CashierCom.FirstRunInit()

at HHGetter.Form1.SetupCashierCom()</Exception>

<CashierSource />

</ErrorLog>

 

Verkar vara nån form av minnesproblem... Starta om datorn, och testa att köra HHGetter på en "nystartad" maskin och se om det kan hjälpa. Jag tror inte felet har något direkt med HHGetter att göra, utan kanske är det i kombination med något annat program du kör, som det uppstår.

 

Rapportera gärna om du får nån ordning på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...