fishifish Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Min mp3 spelare är en sony och det programet jag fick till för att lägga in mp3 på spelaren funkar ej på min dator.. någon som vet något program man kan använda?? * Ännu mer RP - QoS * Citera
Yutta Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Sony har ofta en massa klöddiga grejer för att man ska kunna föra över mp3or...funkar det inte är du rögad =) Va e det för modell? Hittar inte windows den som ett usb-minne när du ansluter den? Isf är det bara att copy-pasta... Citera
Nidot Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 då jag stoppar in min MP3 får jag fram den som ett USB minne sen efter det kopierar jag bara in låtarna. Citera
fishifish Postad 8 November , 2005 Författare Rapport Postad 8 November , 2005 Sony har ofta en massa klöddiga grejer för att man ska kunna föra över mp3or...funkar det inte är du rögad =)Va e det för modell? Hittar inte windows den som ett usb-minne när du ansluter den? Isf är det bara att copy-pasta... walkman NW-E103 tro det är datorn som inte är uppdaterad riktigt så jag får ordna en XP skiva.. windows update funkar inte tyvärr =/// Citera
Skadast Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 iTunes funkar väl till det mesta? Citera
Recommended Posts