Henkeman Postad 22 September , 2004 Rapport Postad 22 September , 2004 Såg en artikel om pokerbottar på Slashdot precis, nån som är nykter och orkar läsa hela? Vet att det diskuterats lite här förut men då tror jag snacket gick om att de som fanns var värdelösa, tänkte det var lite intressant med en artikel i ämnet? *nynnar*Jag vill börja gasqua, var fan är min flaska.. Nähäpp, man kanske borde hålla sig borta från internet när man kommer hem från krogen? Länken hos /. Online Poker Bots Becoming Problematic? Länk till artikeln hos MSNBC Are poker ‘bots’ raking online pots? * Rubrikpill och lägger till länkarna - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 22 September , 2004 Rapport Postad 22 September , 2004 Kommer hem full från krogen och går in på en hemsida med sloganen "News for nerds". Citera
unmaster Postad 22 September , 2004 Rapport Postad 22 September , 2004 Den enda bot jag skulle frukta är isåfall poki, och jag tror inte Darse Billings kommer släppa AI'n till poki till förmån för diverse skumraskspelare... /M Citera
Recommended Posts