Gå till innehåll

EU skin till Party-nätverket?


Xerion

Recommended Posts

Finns det någon sådan.

 

Ända anledningen till att jag inte lirar på party-nätverket är för att jag hört man måste skatta på vinsterna därifrån. Tänkte att det kanske fanns ett skin inom EU som gör det möjligt att lira på party-nätverket utan att skatta sina vinster?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon sådan.

 

Ända anledningen till att jag inte lirar på party-nätverket är för att jag hört man måste skatta på vinsterna därifrån. Tänkte att det kanske fanns ett skin inom EU som gör det möjligt att lira på party-nätverket utan att skatta sina vinster?

 

partypoker är lika skattefritt som eurobet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så som jag fått höra ska det skattas om landet som betalar ut vinsten inte är inom EU. Partypoker är inte inom EU iaf.

 

Visste inte att Eurobet var med i partypoker nätverket. Tack!

 

Nja, det beror väl på hur man ser det.

 

Eurobet var med innan, men nu finns inte längre något Partypokernätverk. Nu är det f d Partypokernätverket och Partypoker är helt ensamt.

 

Jag har för mig att både party och alla de gamla skinnen till det f d partypokernätverket ligger i (eller på) Gibraltar och ska därmed vara med i EU's skatteunion eller EES eller nån annan E-förkortning och alltså skattefria för svenskar i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tar huvudfrågan igen. Frågan är om du vill spela på det gamla Partynätverket eller på Partypoker. Jag tolkar det som att det är den massiva spelarbasen och i huvudsak lösa spelarna du vill möta. Mao vill du spela på Partypoker.

 

Partypoker är numera helt ensam och det går inte att spela på de borden utan att spela med Partypoker. Anledningen att du inte ville spela hos Partypoker tolkar jag som att du inte vill skatta för pengarna.

 

Men genom att kolla runt lite på forumet "Ekonomi och Juridik" t ex, så tror jag att du ser att den allmänna uppfattningen verkar vara att

1) Partypoker är registrerat på Gibraltar = skattefritt.

2) Cashgamespelare behöver inte oroa sig inom överskådlig framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tar huvudfrågan igen. Frågan är om du vill spela på det gamla Partynätverket eller på Partypoker. Jag tolkar det som att det är den massiva spelarbasen och i huvudsak lösa spelarna du vill möta. Mao vill du spela på Partypoker.

 

Partypoker är numera helt ensam och det går inte att spela på de borden utan att spela med Partypoker. Anledningen att du inte ville spela hos Partypoker tolkar jag som att du inte vill skatta för pengarna.

 

Men genom att kolla runt lite på forumet "Ekonomi och Juridik" t ex, så tror jag att du ser att den allmänna uppfattningen verkar vara att

1) Partypoker är registrerat på Gibraltar = skattefritt.

2) Cashgamespelare behöver inte oroa sig inom överskådlig framtid.

 

Ok, det låter ju skit bra! Tack så mycket alla ni för all förklaring :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...