Eldkvarn Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Om både han och jag har samma pokerklient t.ex. Bet365, kan jag då logga in mig på hans dator och spela. Eller blir det problem tack vare att det blir "lite" rörigt med IP-nummren?? Citera
TANDEMCYKELN Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Om både han och jag har samma pokerklient t.ex. Bet365, kan jag då logga in mig på hans dator och spela. Eller blir det problem tack vare att det blir "lite" rörigt med IP-nummren?? Om ni båda kör VNC, så går det fint. Han kör servern och du kör klienten, alltså. Citera
lingonsnaps Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Om både han och jag har samma pokerklient t.ex. Bet365, kan jag då logga in mig på hans dator och spela. Eller blir det problem tack vare att det blir "lite" rörigt med IP-nummren?? Det fungerar alldeles utmärkt. Citera
TANDEMCYKELN Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Det fungerar alldeles utmärkt. Jag missuppfattade allting. Det var inte alls så komplicerat som jag trodde. Citera
Recommended Posts