Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jo, jag har blivit inbjuden till en väns kalas som är för hans 4-åriga son.

Temat är maskerad och grabben är helt sjukt förtjust i Spindelmannen.

Alltså måste jag hitta nåt ställe som har en bra dräkt för uthyrning. Och då menar jag ingen halvbra Buttericks-dräkt utan en riktigt grym sak.

Butiken bör ligga i Stockholms-området.

Alla tips mottages tacksamt :D

Mvh Johan

Postad

ska det vara till dig så är nog ebay bästa stället.

Till barn finns det ju massor till på de flesta barnbutiker.

Jag köpte senaste maskeradklädseln (visserligen till min dotter) från en Ebay säljare i UK.

Supersnabb frakt och framför allt mkt billig frakt om man väljer england istället för USA.

Tar 3-4 dagar och är frakten är oftast billigare än om du skulle skicka en sådan dräkt inom sverige.

kolla här:

länk till ebay.co.uk

* LP - QoS *

Postad

ingen som har sett family guy avsnittet där peter klär ut sig till spindelmannen och klättrar längs tvättlinan fram till louis och sen har dom "sex" på marken, jag tror det är nått liknande som är på G här ;)

Postad
Kan det vara sant att en stockholmare inte känner till Butterix?

Eller så är det du (jag vet inte varifrån du kommer eftersom minst halva Sverige ogillar Stockholm :)) som borde läsa igenom första inlägget igen.

Som den stockholmare jag är anser jag mig förmer än att behöva läsa inlägg noggrannare. ;)

Postad

Vad är nu detta: Från: Malta... Så din 4-åriga son har polare i utlandet ^^_ Och vad gällande att finna en spindelmannen utstyrsel är som alla andra sagt e-bay det bästa valet, annars kan du ju alltid kolla på butterix eller liknande.