Gå till innehåll

Pokersajt som funkar för Mac?


Mjukis

Recommended Posts

Jag spelar på http://www.revolutionarypoker.com som är en del av svenska Poker Network. Annars kan man spela på Bugsys, Pacific och B2B. Det sunkiga är ju att du är begränsad till att spela i browsern men jag tycker det funkar helt okej.

Enligt Rev. Pokers support så ska dom snart släppa en "downloadable version" som ska vara kompatibel med Mac. Det skulle vara guld, som det är nu är det jobbigt att komma åt sina Hand histories plus att det är lite annat som saknas i web-versionen.

Provade också att spela i Virtual PC men det var buggigt och segt så jag la ner det ganska snabbt. Testade iofs bara med Prima.

Tycker det är riktigt dåligt av Tain/Expekt att inte släppa någon version som är spelbar på mac nu när man utvecklat en helt ny klient och allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Men är det någon som har en mac och spelar internetpoker? Gör ni så att ni har någon slags programvar; virtuell pc? eller hur gör ni? Och blir det bra? Är pokerklienten jättetrög eller funktionell?

 

Det mesta svaras ju ovan men jag fyller i lite. Jag spelar de browserbaserade pokersiterna (betsson, b2b) på min alu-powerbook och det funkar väldigt väldigt bra. Några färre funktioner, men betsson är i alla fall snyggare i browser. Ingen tröghet eller nåt knas överhuvudtaget.

 

(Blev överlycklig nu när b2b kom till macen, det är så skönt att spela i soffan och sängen.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
vad är det för fördelar med att ha en mac dator?

 

Med tanke på att en ny Mac tar like stor plats som en TFT skärm. dvs. hela datorn är en enda skärm och med den prestanda den har så tar jag gärna en MAC kan jag lova.

 

Det som är bra är väll att den är billig i jämnförelse av prestanda, tyvärr är det en arbetar dator och ingen spelar dator.

 

Jag är inte helt inne på själv mjukvaru fronten men har hört det pratas om "Windows-emulator" vilket borde göra möjligt att andänvda windows program. Tyvärr så brukar det alltid bli krångel och göra allt segare då man tag omvägar.

 

Siter med MAC stöd: Troligvis hela B2B, Heypoker.com, 24hpoker.com, betsson.com m.m.

 

MAC

PC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...