Ghostman Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Jag söker någon sajt som erbjuder mini views, shorthanded sit n go's (upp till 6 pers), schysst bonus och många spelare varav en himla massa är fisk. Nån som har tips på sajter som uppfyller dessa kriterier? * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
yberjonte Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Vad är mini views ? Allt utom det ( som kanske stämmer men jag vet bara inte om det ) finns på Everest Poker (everestpoker.com). Massor med fisk, SH SnGs ,6 pers... Bonusen funkar väl om du spelar mycket, men det är en 100$ bonus som man löser ut genom att spela om pengar.. Citera
Ghostman Postad 26 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Med mini views menar jag att det finns möjlighet att se borden väldigt mini liksom... Citera
flibben Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Vad är mini views ? Allt utom det ( som kanske stämmer men jag vet bara inte om det ) finns på Everest Poker (everestpoker.com). Massor med fisk, SH SnGs ,6 pers... Bonusen funkar väl om du spelar mycket, men det är en 100$ bonus som man löser ut genom att spela om pengar.. Där går gränsen! SPELA OM PENGAR!??!!?!?!? Näej vet du va! Citera
Recommended Posts