obby Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Jag tankade trial-versionen av Texas-Fold'em och i readme.txt står det att vissa klienter inte tycker om att man använder Fold'em och att man då ska byta namn på programvaran osv. Hur reagerar partypoker på att man använder Fold'Em, kan dom stänga av ens konto pga det? Jag har sökt i poker off topic med följande sökord "texas AND fold AND em" och hittar ingen tråd om programmet, men vad vet jag. Finns väl säkert nån tråd men sökfunktionen är ju obefintlig. Citera
Loveless Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Har för mig att det står i deras term of conditions att program som spelar åt dig inte är tillåtna. Vid brott mot avtalet kan de beslagta dina pengar. Du får heller inte använda program som delar med sig av din handhistorik med andra. Namnbytet gör förövrigt ingen nytta då processen som party kollar efter inte byter namn.... Citera
Loveless Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Saxat ifrån http://www.partypoker.net/about_us/legal_information.html 7. Anti-Cheating Software. We are committed to detecting and preventing software programs which are designed to enable any artificial intelligence ("AI Software") to play on our site such as, but not limited to, opponent profiling, player collusion, cheating software or anything else that we deem enables you to have an unfair advantage over other players. You acknowledge that the Company will take measures to detect and prevent the use of such programs and AI Software using methods including but not limited to screen scraping or reading the list of currently running programs on a player’s computer and you agree not to use any AI Software and/or any such programs. Citera
obby Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 tackar. då tänker jag inte använda mig av programmet. Citera
Recommended Posts