Gå till innehåll

Konto i annans namn koppla till eget bankkonto?


kevsta

Recommended Posts

Ordna ett Neteller konto i din brors namn i stället sen skapar du bara nya konton med det och för pengar mellan ditt eget och hans.

 

Har själv 3 st Neteller konton och 3 konton på Party Poker och 3 på Empire.

 

Känns det bra att vara så dålig i poker så att du behöver sno åt dig extra många bonusar? Det är vi lojala kunder som får betala dina bonusar indirekt genom bl.a. högre rake... :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns det bra att vara så dålig i poker så att du behöver sno åt dig extra många bonusar? Det är vi lojala kunder som får betala dina bonusar indirekt genom bl.a. högre rake... :evil:

 

Om ett tag kommer det en tråd om när Party stängt hans konton. Han säger dock ingenting om att han har tre konton på Party. Shhhhhh! Säg ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt att jag tydligen indirekt stjäl dina pengar Pokershark men se det som så att eftersom jag är sådan dålig spelare och jag förmodar att du är en bra så letar sig väl mina pengar fram till dig förr eller senare.

 

Oj menade att egentligen min far och bror spelar men jag sitter bredvid och hjälper dom.

Vipps så är inger fel eftersom enligt Party Poker fick man tydligen ha flera konton inom samma familj.

 

 

För övrigt så är det nog inte så bra som frågeställaren undrar att ha konto och bankkonto i olika namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...