Gå till innehåll

PL5CD - Trn, 23/10, Online, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Byter 3 kort från 77 till 77444. Höjer ut 100 i 150potten, får omslag till 350 av en som bytte 2. Då höjer en tredje lirare till 1350. Jag orkar inte kasta och synar. Andra snubben synar också. 350-raisaren har AA888. Han som höjer till 1300 har A2345? Äsch irritation!!!

Postad

Fick 666 (yes satan) och körde pott enligt tips från nusse. Sitter på knappen och två byter 3 kort och en byter 2. Byter själv 2 och får två Q. Alla foldar till mig och jag betar pott. Får hugg av killen som bytte två och vinner över 333 :D

Postad

Tjoho! Målet uppfyllt, jag höjer till 2,5bb med AAxxx och nusse reraisar till ~8bb och byter två, jag byter tre till AAAxx och check-synar nusse som har 333xx. Mycket ful utdragning (tror jag, ovan med 5CD) så jag är nöjd ;)

Postad
Tjoho! Målet uppfyllt, jag höjer till 2,5bb med AAxxx och nusse reraisar till ~8bb och byter två, jag byter tre till AAAxx och check-synar nusse som har 333xx. Mycket ful utdragning (tror jag, ovan med 5CD) så jag är nöjd ;)

DU check syna med triss mot nusse? Jag hade höjt pott :twisted: