luxorm Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Yoo bitches & ho's!! Jag ser att det krockar med Saturday Night Live, men det spelas så mycket på klubben nu att det är svårt att inte krocka. Iaf. Jag o Minken håller i en turre för max 50 pers nere på AT-lokalen. Buy In 300:- (250/50) Freezout Lördag 29:e oktbober, 18:00 Dricker gör vi!!! Korv+dryck kan köpas på plats.. Först till kvarn... Maila om ni är intresserade eller skicka ett pm. rolle_rolando@yahoo.se //lux Citera
TeddyKGB Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 trolldryck??? bumbibjönsaft??? Citera
TeddyKGB Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Kan man dricka "weed"?? Kan man röka morötter? ColA du borde ju veta om någon Citera
ColA Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Det går säkert att dricka teddy Nog svårare att få eld på moroten Citera
luxorm Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Lite blandat med dricka faktiskt Det finns vatten i kranen också... Man kan röka morötter!? Citera
Nemomen Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Med tanke på att vi BARA kör lördagarna den sista lördagen i månaden så hade det varit en simpel sak för er att inte få det att krocka Luxorm Citera
luxorm Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 När jag bokade lokalen för min turre hade du inte postat på sajten att ni skulle spela denna lördag. Trodde ni hoppade den, när ni har så mycket annat sm-lir på G ju... //orm Citera
Recommended Posts