NorthQ Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 näe...inte tillräckligt intressant. Efter 5st. ---------- Vinst:1 2a:0 3a:0 Ej plac:4 Efter 10st. ------------ Vinst:1 2a:1 3a:0 Ej plac:8 Efter 15st. ------------ Vinst:1 2a:2 3a:0 Kostnaden blev alltså 33$ Inkomsterna blev 33$ alltså gick jag +-0 men rake inräknad. Gör mig till en lite bättre spelare än snittet på 2$ SnG Kan dock inte skryta med bra spel i vissa turneringar...var way to loose ibland å slaravade bort turneringar med jämna mellanrum. Citera
Zalon Postad 28 November , 2005 Författare Rapport Postad 28 November , 2005 blir lättare att kommentera då... Citera
Zalon Postad 29 November , 2005 Författare Rapport Postad 29 November , 2005 du är ett tidsfördriv Citera
Tornie Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 The HiLo Battle Bet Challenge is back!! Nu i en MTT form med 20 dolalrs turneringar....Mer som ett experiment än en tävling.... Zalon Vs Tornie Hur den matchen kommer att sluta kommer postas med jämna mellanrum i den här tråden. Alla som vill vara med är välkomna....Men som sagt är mer av ett experiment......Postningarna kommer kanske inte ske med jämna mellanrum men det lät bra....Vi kanske trötnar i någon vecka eller så men sen kommer vi tillbaka igen.....Det här skall inte bli tråkigt och pressande.... Citera
Zalon Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 jag skapar en ny tråd Citera
Recommended Posts