Gå till innehåll

Musik från filmen På heder och samvete?

Recommended Posts

Postad

kollade precis på filmen o de ska finnas en låt på en av thunderdome skivorna som dom har tagit snack ifrån filmen till.

De e när generalen? erkänner i rättsalen att han beordrade "kod röd".

Va heter låten o vilken skiva e de på? Finns typ 20 thunderdome skivor

* RP - QoS *

Postad
kolla skroll texten nästa gång ;)

Nu vet jag egentligen inte vad han snackar om. Men om någon, efter att filmen har gjorts och visats, tagit viss dialog ur filmen och lagt in i sin låt. Hur kan det då finnas i eftertexten?

Postad
kolla skroll texten nästa gång ;)

Nu vet jag egentligen inte vad han snackar om. Men om någon, efter att filmen har gjorts och visats, tagit viss dialog ur filmen och lagt in i sin låt. Hur kan det då finnas i eftertexten?

precis

de e när han säger typ

"U want the truth,U cant handle the truth.

We live in a world that has wall and those walls have 2 be guarded by men like me......"

Postad

precis

de e när han säger typ

"U want the truth,U cant handle the truth.

We live in a world that has wall and those walls have 2 be guarded by men like me......"

Saxat direkt från http://www.1337manuscripts.org ; och fortfarande har folk inte lärt sej att det stavas säjer, kom igen pozz2!

tack för den svenska lektionen,skicka räkning.

Kommer inte in på den sidan

Postad
Jag citerade Preacher, inte dig.

Fattar inte. Visst länken leder inte till någon sida utan var påhittad av mej som skämt. Trodde inte att det skulle göra någon upprörd, var heller inte menat som någon form av hån.

I 5P3N7 @Ll d@Y 7ryIn9 70 pH!9Ur3 0u7 H0W 70 7Alk LIK3 7HI2.

Så som jag har uppfattat det har pozz2 valt att skriva 2 istället för to och U istället för you helt enkelt för att han känner för det. Hade förstått vad du menat om killen hade språksvårigheter och jag gör mej lustig över det.

Sådana "fulkortningar" gör jag också, exempelvis när jag lirar poker.

Och om det inte var det som var fjanterierna så var det kanske det här:

Uppmaningen att börja stava säger som det låter istället - dvs säjer - var inte ett hot utan det är helt upp till pozz2 (så som jag själv upplevde det när jag skrev var med skämtsam ton men sånt kan ju försvinna utan 20 smileys). Själv har jag valt att stava det säjer, eftersom jag innerligt hoppas på att nån som tror att SAOL är ett regelverk ska avslöja sin egen dumhet... och jajuste, för att jag känner för't. :D

Och var höll du hus devalanteriel, när någon kommenterade ett av mina inlägg med "sej är en fisk.", satt sömnlös ända tills jag gick och la mej efter det. :D

Tror du ger mitt inlägg egenskaper som inte finns där. Tråkigt om du varit mobbad och numer ser tecken på sånt överallt, men det var/är inte jag.

Men har jag på något sätt sårat dej pozz2 med mitt inlägg så ber jag såklart så hemskt mycket om ursäkt, gäller även dej devalanteriel, har ingen önskan att göra folk sura eller ledsna.

On Topic:

Googlade efter citatet och thunderdome i eftermiddags (är den inofficiella svenska mästaren på det) utan att lyckas hitta den. Hur lyckades du hitta titeln på den freeman?