Gå till innehåll

Jag och en polare, får vi sitta på samma bord?


Adapa

Recommended Posts

Jag och en kompis grindar båda NL25 på Party, och vi sitter oftast samtidigt på de fisktäta borden.

 

Frågan är nu:

 

Kan de banna oss för att vi sitter på samma bord ofta? De kanske ser att vi båda kommer från Stockholm, och de kanske stänger av våra konton och tar våra pengar? Finns det stor risk för det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och en kompis grindar båda NL25 på Party, och vi sitter oftast samtidigt på de fisktäta borden.

 

Frågan är nu:

 

Kan de banna oss för att vi sitter på samma bord ofta? De kanske ser att vi båda kommer från Stockholm, och de kanske stänger av våra konton och tar våra pengar? Finns det stor risk för det?

 

Det är mer om deras program känner av att ni spelar konstigt mot/med varandra som risken finns. Spela ärligt så är det nog inga problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det om man har pratar med sin polare också? Brukar de bli kinkiga då? Det är jag som är den sk. polaren. Jag och adapa brukar grinda ungefär samtidigt och slösnackar på vent under tiden. Inga problem om inloggningstiderna och så är lika va? Vi spelar helt rent, så det är inget fusk som försigår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det om man har pratar med sin polare också? Brukar de bli kinkiga då? Det är jag som är den sk. polaren. Jag och adapa brukar grinda ungefär samtidigt och slösnackar på vent under tiden. Inga problem om inloggningstiderna och så är lika va? Vi spelar helt rent, så det är inget fusk som försigår.

 

Hur ska dom veta om man snackar via vent...? :)

 

Iofs, jag upptäckte en trojan igår signerad "PARTYPOKER"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag å en polare satt på ett internetfik å multitabla. Det var ett bord som vi båda satt på. Efter det så har vi spärrats från att sitta bredvid varandra. Inte fått nåt mail om det eller nåt. Men om någon av oss försöker sätta sig vid den andres bord kommer "you can not be seated at this table". Säkert nåt att alla datorerna på internetkafet tillhör samma ip eller nåt sånt. Så är det inte samma ip är det nog helt riskfritt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satt i en sng med två norrmän från samma stad.. dom spelade aldrig en pott mot varann vart ganska uppenbart efter ett tag att dom sammarbetade..

 

Öhh, om de aldrig spelade en pott mot varandra så samarbetade de ju INTE...

 

utveckla..

 

Om att samarbeta är lika med att fuska, vilket jag utgår ifrån, så gör man ju det effektivast genom att "fånga" en annan spelare emellan sig och sedan raisa bort honom.

 

Det är det klassiska fusket. Alltså en har en monsterhand och den andre hjälper honom att få betalt eller att båda har en skithand och raisar bort de andra.

 

Är de aldrig inblandade i samma händer kan de ju endast samköra sina fyra kort. Självklart fusk det oxå, men inte i närheten så effektivt som i exemplet innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satt i en sng med två norrmän från samma stad.. dom spelade aldrig en pott mot varann vart ganska uppenbart efter ett tag att dom sammarbetade..

 

Öhh, om de aldrig spelade en pott mot varandra så samarbetade de ju INTE...

 

utveckla..

 

Om att samarbeta är lika med att fuska, vilket jag utgår ifrån, så gör man ju det effektivast genom att "fånga" en annan spelare emellan sig och sedan raisa bort honom.

 

Det är det klassiska fusket. Alltså en har en monsterhand och den andre hjälper honom att få betalt eller att båda har en skithand och raisar bort de andra.

 

Är de aldrig inblandade i samma händer kan de ju endast samköra sina fyra kort. Självklart fusk det oxå, men inte i närheten så effektivt som i exemplet innan.

 

sant.. det enda dom gjorde var att undvika händer mot varandra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...