Adapa Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Jag har ett konto registrerat på min fars namn på Expekt. Nu är det så att han ska börja jobba på TAIN, det nya nätverket som expekt kommer flytta till. Måste jag säga upp kontot, och isåfall, hur gör man det? * RP - QoS* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Förstår inte riktigt vad du menar. Vad är syftet med att säga upp kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adapa Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Jag får inte ha något konto med risk för att farsan riggar till min fördel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Om din farsa jobbar där kan det väl inte vara några problem? Han och hans kollegor tar bort kontot bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adapa Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Om din farsa jobbar där kan det väl inte vara några problem? Han och hans kollegor tar bort kontot bara? Han jobbar för nätverket som gör mjukvaran, TAIN, inte Expekt som har hand om sina egna kunder, dvs jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Luta dig tillbaks och njut av att ha rigg i ryggen medans du kan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Men lol. Skämtar du med oss? Hur fan ska din farsa kunna rigga åt din fördel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Men lol. Skämtar du med oss? Hur fan ska din farsa kunna rigga åt din fördel? Allt går om man har rätt kontakter vill jag lova..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 Har inte din farsa berättat att du INTE ska avslöja onlinepokerns världsomfattande konspiration? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 Stort skämt.. Såvida inte hans farsa inte vet om att han har ett pokerkonto och att han skulle bli jävligt förbannad om han kom på det, eller så får trådskaparen förklara lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adapa Postad 15 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 Han skriver såklart på ett avtal där han lovar att han inte får ha konto på någon av nätverkets sajter, dvs Expekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts