Gå till innehåll

Program för att logga sessioner på B2B!


FortKnox

Recommended Posts

Nu har jag packat upp programmet var jag vill. Men 'Can't fins database' försvinner inte och jag ahr inte Access installerat

 

Prova att leta upp drivrutiner(Jet, MDAC) för access på microsofts hemsida. Här är en iaf men jag kan inte säga om det funkar för jag har access installerat på alla datorer hemma så jag kan inte testa.

länk till microsoft.com

 

* LP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortknox, jag har kört det här ett tag och vill bara tacka för en verkligt bra programvara. Funkar klockers.

 

Kul med lite positiv respons, man tackar!!

 

Har du tänkt gå vidare med det här i någon form? Utveckla det själv eller lägga upp det som OS?

 

Nix, ville bara göra ett program för att täcka mitt behov och det får nog stanna där tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du har inte lust att dela med dig av källkoden? Jag har inga högt flygande planer men skulle tycka det vore kul att implementera SnG/MTT i mån av tid.

 

Jag har faktiskt redan implementerat detta men kommenterat bort det då jag har lite problem då det byts bord. En bords SnG:s funkar alldeles utmärkt så du kan få testa den om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...