totti Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 vem har lägsta raken, prima eller party? * Mini RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Skitsnack bortrensat. Håll er till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=9433&highlight=rake+minst Annars finns det redan en tråd om vilken site som har lägst rake. Varför inte fortsätta i den? Använd sökfunktion -Bojen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Party Prima Ex limit 0.5/1&1/2 Pot 5$ Rake Party 0.5$ Rake prima .25$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=9433&highlight=rake+minst Annars finns det redan en tråd om vilken site som har lägst rake. Varför inte fortsätta i den? Använd sökfunktion -Bojen Stod ju inte mycket där iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Party Prima Ex limit 0.5/1&1/2 Pot 5$ Rake Party 0.5$ Rake prima .25$ Jag har själv funderat på hur sjutton folk kan spela på Party, när de rejkar FL så jäkla hårt på dessa nivåer. Det är den enda anledningen till att jag inte skapat ett konto på Party. Jag tycker också att det är konstigt att Party har "normal" rejk på NL-bord. Varför i hela världen rejkar de skiten ur dessa FL-bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
totti Postad 11 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 så prima å party har samma rejk ungefär på nl 50 och nl100? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 FL ar boring och sa langt ifran ett party man kan komma. NL ar dock actionfyllt, dvs mycket mer likt ett party. Sa det ligger nog i partypokers egna intresse att folk lirar NL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 FL ar boring och sa langt ifran ett party man kan komma. NL ar dock actionfyllt, dvs mycket mer likt ett party. Sa det ligger nog i partypokers egna intresse att folk lirar NL.. Tvärt om, skulle jag tro. Men vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts