Gå till innehåll

Rankningen..


Kricka

Recommended Posts

Är det ju något som är vajsing med..

 

För inte rankar ni väl mig bättre (med en tiondeplats som bäst de tre turneringar jag spelat sedan vi började med rankning) bättre än Marcus Höglund som vann den enda turneringen han lirat..

 

I nuläget kan man ju bara få poäng om man spelar en turnering, även om man åker ut först (läs togga) så får man poäng och klättrar på listan. Poängen bör ju rimligtvis delas på antalet turneringar man spelat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teddy, då är det väl bara att vända på listan upp-och-ner då....

 

Jag håller med krickan om att poängstrukturen borde vara mycket mer brantare efter typ topp 15. Sedan ska ju topp 3 ge bra mkt mer.

 

Btw, är det slut med headhunt? Annars kan ju det ge ytterligare typ 100 poäng...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker vi sätter headhunt på togga på fredag!!!!!!!!!!!!!!!!

 

headhunten är ju en igentligen en sidobet och borde inte ha något med rankingen att göra.

 

jo rankingstrukturen är lite fuckad, den är ju hämtad från detta forum. verkar vara lite brister i det. eller så är det nog inte helt lätt för kjella att uppdatera varje person från turnering till turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA... jaha så har det börjat då...

 

Jaja.. det är väl bara att bita i det sura och gilla läget, hugg på bara ;)

 

Jag ska nog visa er! ;)

 

 

För övrigt så håller jag med om att det verkar vara lite skevt. Den strukturen som du och jag pratade om Teddy kanske funkar bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Togga håller på att lära sig spela poker, vi ska hjälpa honom. En headhunt är extremt taskigt tycker jag. Och så blir den lätt förståss eftersom de som sitter vid samma bord som honom i början kommer vara de enda som har en chans att få pengarna. Förstår ni vad jag menar.

 

PS. Detta är inget trashtalk, utan det handlar om rättvisa för alla .DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar ju om feeling sa Lasseliten innan han blev everested.

Så har du feeling togga så slipper du få hjälp av Marre på fredag, testa lite yogaövningar det gör Ken Lenard och spela lite boll och inte nudda mark då ska du få se att allt kommer ordna sig och bubblan är din.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni behöver inte vara oroliga, jag kommer inte idag.

 

Ni har gjort så att jag har insett att jag inte kan spela poker och ska istället ägna mig åt "Fia med knuff".

 

Nathaniel, du har haft rätt hela tiden. Jag kan inte spela poker. I går fick jag stryk av tre stycken 12-åringar. Så tack för mig och hoppas ni vinner många potter...

 

 

Vi kanske ses på en "Fia med knuff-klubb" när dig...

 

 

:D;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Togga du behöver inte överdriva dina badbeats med att dra in tre tolvåringar. Lite lågt. Tänk om någon 12-åring tar illa upp när du hackar ner på dom så där, de är ju bara barn!!! Bytheway, idag tror jag på en jätteskräll. Att team Slask kommer dominera turneringen (vi har köpt tillbaka TILTAN1C) så håll i hatten. Togga behåller bottenstriden för sig själv som vanligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är om det är en bra stretegi eller en usel.

 

Fördelar:

 

Dom kommer underskatta dig eftersom dom ser att ingen ville vara med i ditt lag och att du inte kan spela en hand.

 

Nackdelar:

 

Dom kommer inte underskatta dig och då kommer du ha gott back 4 inköp istället för ett som alla andra.

 

Jag tror på ett mellanting, så du klarar dig nog som 5e sist i alla fall. Lycka till sitting out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...