Sunny Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Vilka sajter förutom Partypoker och Ladbrokes erbjuder ladders eller liknande? Tycker dom e väldig trevliga * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
Willy_Wonka Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 alla sajter som ingår i prima har det också, där heter det rounders Citera
Sunny Postad 3 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Okej! Någon som har koll på motståndet på dom olika? Vilken sajt tycker ni e bäst på det här? Citera
TjockisBagarn Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Sunny säger: Okej! Någon som har koll på motståndet på dom olika? Vilken sajt tycker ni e bäst på det här? spela inte på party, där är det rake på varje steg, på de flesta är det bara rake på step 1 Citera
StoffeT Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Sunny säger: Okej! Någon som har koll på motståndet på dom olika? Vilken sajt tycker ni e bäst på det här? Efter en liten badstreak på cashfronten har jag bestämt att köra ladders ett tag, har börjat spela på ladbrokes och märkt att spelet på Level 1 e fruktansvärt dåligt. Så jag tänkte försöka komma upp i 50 inköp på level 2 innan jag försöker tar mig upp till level 4 Hur brukar ni andra göra? Citera
Recommended Posts