Swede Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 nu skall vi se hur mkt av min BR jag kan forlora pa pacific inom 2 timmar genom att spela berusad. Onska mig lycka till! * Rubrikpill - QoS * Citera
WeeM Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Pratar vi full eller almänt onykter? =) Vilket fall som helst ett roligt test (om man har råd) Citera
Nusseman Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 pratar vi spela berusad eller spela berusad? Citera
devalanteriel Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Det med mest alkohol skulle jag tro. Ett fullständigt idiotiskt val, alternativt mycket lovvärt om jag hade spelat på Pacific. Citera
Swede Postad 13 September , 2004 Författare Rapport Postad 13 September , 2004 lat oss saga sa har... manga ol (beer, biere, ale, pilsner)... (hittills har min AKs forlorat mot en 8-5 med flop 67Q turn J river 5 och min KJ med flop Kh7xQx turn 9h river Qh mot 4-2h, samma kille) uppdatering... orkar inte mer an en timme.. blev + - 0 typ... typ $85 plus... sa ja,... men jag hade nagra kraftiga bad beats. gonatt Sverige Citera
Recommended Posts