Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 39 postas här!


QoS

Recommended Posts

Har ett konto på multipoker där jag spelar regelbundet. Har nu tänkt fixa Empires sign-up erbjudande men när jag skall skaffa ett nytt konto och skriva in sign-up koden så säger ett meddelande att jag redan har ett konto hos dem. Är det pga. att de har samma plattform som multi? Hur kommer jag runt detta?

Enklast är att skapa ett nytt datorkonto på Win2000/XP och göra första registreringen från det nya kontot. Sen kan du installera och köra på vanliga datorn. Fungerade för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lång tid tar det ungefär att cleara olika bonusar på NL 25$ alternativt NL 50$. Tex. Partynätverkens sign-up och reload bonusar? Någon som trolla lite med matematik och ge mig en ungefärlig bild, då jag har tänkt att börja bonushora upp en rulle.
Jag brukar få ihop ca 150 Raked Hands/h på 4xNL$25 bord (full ring). Bara hitta dom lösaste borden :).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett konto på multipoker där jag spelar regelbundet. Har nu tänkt fixa Empires sign-up erbjudande men när jag skall skaffa ett nytt konto och skriva in sign-up koden så säger ett meddelande att jag redan har ett konto hos dem. Är det pga. att de har samma plattform som multi? Hur kommer jag runt detta?

Enklast är att skapa ett nytt datorkonto på Win2000/XP och göra första registreringen från det nya kontot. Sen kan du installera och köra på vanliga datorn. Fungerade för mig.

 

Det funka inte för mig när jag testa för ca 2 månader sedan. Men det är ju värt ett försök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorgon cheunce :P

 

Godmorgon busen ;)

 

Hört talas om MSN o dylika uppfinningar ?? Halva bonus-tråden består av godmorgon-hälsningar och halva av "flera Partyskin-frågor". :shock:

Resten är inlägg som klagar på de föregående.

 

Hälften + hälften + resten = !?

 

Svårt med matten?

Vissa trådar är så fulla av information att de rymmer flera 100%.

Du kan använda samm logik då du bjuder generöst: Jag tar hälften, du tar andra hälften, sen får ni andra dela på resten.

 

Förresten platsar ditt inlägg bland resten och du vill väl inte påstå att det inte existerar?

(OK, jag slutar med OT nu. Slå mig inte)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför använder inte alla EXTRA30 (tror det var så) använde den igår för att regga konto på party 30% upp till 150$ 7x.

 

TOPUP100 känns lite menlös

För att den "normala" signup-bonusen är på x5 och det är inte alla som har lust/möjlighet att dega in så mkt som krävs för att ta del av bonusen du talar om ;)

 

/TF - to each his own!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.partypoker.com/marketing/180_solutions.htm

 

denna sida poppade up igår, om jag tyder det rätt får man 25$ gratis UTAN deposit? eller?

 

Vet någon om det fungerar?

 

Anledningen att jag tror att det är utan deposit är för att det står att deposit krävs på TOPUP100 men inte denna

 

Sida: Partypoker

Kod: TOPUP25

bonus: 25$ graits utan insättning?

 

Det lär fungera. Om du signar ett nytt konto vill säga.

 

Någon som vet om det är helt grats? Har mailat supporten men inget svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bet365 upprepar sin bonus för oktober, fick ett mail om det men jag tror inte den är personlig. 100$ max bonus som betalas ut i klumpar om 10 för varje 50 raked hands. Maila supporten när ni är klara så kommer stålarna in på kontot.

 

Inga insättningskrav eller kod behövs vad jag förstått. Måste klaras av på minst 0.5/1 PL/NL eller 1/2FL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...