rob72 Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 YackFoo fick mig att dra på smibanden Citera
Wiseguy Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 <'(((>-< åhh, en fågel! Neeej, det är en hamster... Citera
stenarn Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 han var väl uppfinnare? Menar du Wilhelm Tell tror jag du känner igen namnet från sagan där han tvingades skjuta en pil genom ett äpple som var placerat på han sons huvud. Hur det gick vet jag dock inte. *edit* felstavat http://susning.nu/Wilhelm_Tell Du hade så rätt! Var nog Graham Bell jag tänkte på Citera
Bodinarn Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Satt på samma bord som en kille som kallade sig för "AAKKorfold". Efter ett par händer höjde an cirka 8ggr BB, alla lade sig och han visade stolt upp KK;) Citera
Preacher Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 checkmynuts, tycker jag är lysande. Citera
Rotoroberts Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Lite bisarrt nickname är ändå: " Dajmkryssapan " Citera
tomth Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Gillar själv Play4Crack TorskIsaFisk ILoveQuince Det sista är inte så roligt i sig. Men att spela en hel turnering mot personen i fråga, som visar sig ha valt nicket då hon har en Quinceodling och Quince visar sig vara en frukt som i omoget tillstånd mest påminner om öronvax i smak och konsistens och som försöker övertyga alla vid bordet (utan att skämta verkar det på riktigt som) att nu är LÄGET att verkligen satsa på quince då det är framtidens frukt och rätt tillagad är en sällsynt läckerhet. (Hur tillagar man öronvax på rätt sätt?) Citera
ades_va Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Ett nick som egentligen inte är så jättekul men som iaf fick mig att skratta när jag såg det var "KenRetaard". Citera
SubZero Postad 3 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Ett nick som egentligen inte är så jättekul men som iaf fick mig att skratta när jag såg det var "KenRetaard". Han skulle spelat mot Ken! Som att spela mot sin egen Evil Twin. Lätt att tilta då? Citera
Trolldeg Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 tycker HalfPintSlave är bra Ah så det är du? Citera
DallasTower Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Min favvo hittills är ur_my_atm Citera
joeki Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 I_Love_Darin <--- fiskigare nick får man leta efter haha visste väl att min lillsyrra spelade i smyg Citera
theForce Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jag vet inte om det har nämts förut, men jag spelar just nu mot en OnkelKlonkel på party, det ger mig fina mellanstadievibbar Citera
SubZero Postad 7 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jag vet inte om det har nämts förut, men jag spelar just nu mot en OnkelKlonkel på party, det ger mig fina mellanstadievibbar Hähä, skulle du syna en allinare? Fan oxå! Onkel Klonkel klonkar in på sista klonken. Citera
Recommended Posts