Gå till innehåll

PL7CS8 - Trn, 25/9, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jag har inte spelat dataspel på 20 år, ska bli löjligt kul! I säkert flera minuter :-)

 

Grattis, men vi vet alla att det var tack vare din runner-runner-runner low som du klara dig kvar och sedan vann. Så när du tröttnar på din PSP så kan du skicka den till mig ;)

 

Skönt att man inte är bitter ;)

 

Edit: för att inte verka allt för bitter så måste jag säga att det var otroligt kul att spela igår. Var väldigt länge sedan jag spela 7CS och high/low har jag aldrig spelat innan men det är helt klart att jag kommer att spela det igen. Fast nästa gång ska jag läsa på lite mer ;)

 

Sen är det imponerande att moderatorerna plaserar sig så bra (QoS undanräknat ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen är det imponerande att moderatorerna plaserar sig så bra (QoS undanräknat ;) )
Bah! Helt övertygad om att moderatorerna sitter hemma i QoS lair och slaskar 7CS varenda helg!

 

Sen får jag väl slänga iväg ett snyggt klonkat till dig då jezaja! Ska tänka på dig då vi sitter i Lissabon till helgen och halsar vad-nu-portugiserna-dricker-för-att-bli-onyktra ;)

 

Hursomhelst! Väldigt kul spel. Hamnade vid ett väldigt trevligt bord där de flesta verkade vara nybörjare på just 7CS men det gjorde det hela bara roligare! De 45 minuterna jag spenderade innan turneringen på Heys funmoneybord var välbehövliga :D

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som alla moderatorer utom QoS har klonking skills ;) Är det ett krav för att bli moderator? :D

 

Hehe, isf får nog inte jag vara moderator längre. I går fick jag xxxxs tre gånger på fjärde gatan. Två gånger var alla kort låga och en gång var tre kort låga. Jag slutade på sista gatan med A-hög, K-hög, respektive 77, inga lågträffar någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen får jag väl slänga iväg ett snyggt klonkat till dig då jezaja! Ska tänka på dig då vi sitter i Lissabon till helgen och halsar vad-nu-portugiserna-dricker-för-att-bli-onyktra ;)

 

[OT]

De brukar dricka caprinja som är en Braziliansk drink som består av sockerrörssprit (Pitu är det märke som gäller enligt min halv-brazilianska fru), socker, lime och is. Annars så kan du ju dricka absint som innehåller ett nervgift. Tror inte det får säljas i Sverigen men jag kan ha fel.

 

Var berädd på att de kommer att erbjuda dig hash när du går på gå gatorna i Lissabon. I Portugal är nämligen hash lagligt att inneha men inte sälja. Så det är lugnt för försäljarna att gå runt med lite grönt.

[/OT]

 

Vid mitt bord var det också mycket nybörjare som bara sattsa på high. Så när jag väll fick in min 2-6 stege så var det bara att scoopa upp en stor kula med pengar. Sen gick man ju in med två par mot två par som sluta med att jag åkte mot en kåk. Men high/low är jätte kul. Synd bara att det blir så segt att spela det live eftersom det blir så mycket diskutioner vilken som är den lägsta.

 

När är nästa turnering och vad ska vi spela då? Tycker det är kul att spela lite andra former av poker än TH ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fler än jag som vill ha en returmatch? :D

 

I'm on!

Lyckades folda (A2)4 på finalbordet med en potbettande gdaily innan mig, det är något jag skulle vilja ha ogjort 8-)

 

Måste kännas bittert. Den är ju värd en re-raise, men jag är ju bara nybörjare i high/low ;)

 

Jag är med på en returmatch men då vill jag sitta på samma bord som gdaily och lära mig lite klonk skills ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...