Fido Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 ... och insåg att man är GRYMT avtrubbad när man sitter framför datorn. Om ni - utan att fuska - ska svara på dessa frågor, klarar ni det? Gällar alltså den sajt/skin där ni spelar mest. Vilken ordning kommer korten på floppen? (Säker, eller bara antar?) Vilken färg har "golvet"? Dvs, bakgrunden bakom bordet? Hur ser "stolarna" ut, om det finns sådana? Vilken nyans/färg har bordsduken? Kanten på bordet? Insåg när jag skulle somna en natt att jag hade faen inte pejl på något. Har säkert loggat 60 timmar i september, men ändå måste jag gissa mig till. Ganska intressant faktiskt! * Lite mini RP - QoS * Citera
helena_ Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Men när du spelar du kollar på korten, du har inte tid att kolla på hur omgivningen ser ut. Citera
Fido Postad 23 September , 2005 Författare Rapport Postad 23 September , 2005 Nä... så sant så sant. Men ändå tycker man att NÅGOT borde fasta efter en otalig mängd timmars spelande! Visst, man skulle ju märka direkt om något var ändrat, men ändå lustigt att det är så förtvivlat svårt att beskriva hur det egentligen ser ut! Citera
Indrivaren Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 24hpoker Vilken ordning kommer korten på floppen? (Säker, eller bara antar?) Det läggs upp en hög först, sen går floppen, typ som en solfjäder. Vilken färg har "golvet"? Dvs, bakgrunden bakom bordet? i blå/lilla toner. Hur ser "stolarna" ut, om det finns sådana? Finns inga, dock slags rutor istället med namn och cash vid bordet. Vilken nyans/färg har bordsduken? Kanten på bordet? Blå/Lilla ton med texten 24hpoker i mitten, kanterna, ehh.. Mörk blå/lilla. Så, hur är minnet? Citera
riosatiy Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 jag hade rätt på alla svar angående expekt alltså vinner ja en glass? Citera
Fido Postad 24 September , 2005 Författare Rapport Postad 24 September , 2005 jag hade rätt på alla svar angående expekt alltså vinner ja en glass? Japp, du kan få en glass... förmodligen fokuserar du på fel saker när du spelar poker! Citera
Zyr Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 även om jag spelar 4-5h per dag varje dag så har jag noll koll på detta, ingen aning måste jag säga Citera
Loveless Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Spelar mestadels på eurobet, dock stängt av så mycket grafik som möjligt. Flop: Stängt av, så alla tre dyker upp på en gång. Golv: Något mörkt. Stolar: ja. duken: Blå toning, mörkare i mitten. Kanten är läderfärgad. Efter kontroll: Flop: Dras ut vänster till höger. Golv: grå toning. Stolar: Blå utan armstöd, stoppad rygg. Duk: Blå toning, dock ljusare i mitten. Grå kant med reflektioner. Nästan rätt ju. Citera
Recommended Posts