Albert Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Är lite osäker på titeln men den ska handla om pokerspelare som det inte gått fullt så bra för (eller kanske inte ens mediokert). Har någon sett den? * RP och flytt till PiM - QoS * Citera
Torsus Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Nej, men mer info finns här: http://www.pokerbustouts.com/content.php Där du också kan se trailer samt beställa filmen. Citera
pisak84 Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 sjukt trög site..... mailade för lång tid sen o frågade om man kan beställa internationellt.... väntar fortfarande på svar,, känns oseriöst och tveksamt detta..... Citera
Torsus Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 sjukt trög site..... mailade för lång tid sen o frågade om man kan beställa internationellt.... väntar fortfarande på svar,, känns oseriöst och tveksamt detta..... Jag tycker också att det känns besynnerligt.... Jag är inte så bekant med alla namn i pokervärlden men till exempel Mike the Bum som påstås ha tillhört top tio i pokervärlden och nu är utblottad...? Har ni andra hört talas om honom...? Motståndare till pokern - oftast de som jobbar med spelmissbrukare - säger ofta att "det är inte så glättigt som det ser ut i TV, vi måste ta hand om skiten" Det här verkar vara det omvända, dvs, är det så mycket avigsidor som denna film vill visa...? Eller är det "friserade" historier åt andra hållet för att filmmakarna vill förstärka sin poäng...? Jag vet inte, det känns bara så konstigt alltihop... Citera
Recommended Posts