Cosmo80 Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Sitter och funderar över hur nya sajter lockar över spelare från redan existerande sajter? Är man bara trött på den "gammla" sajten eller är det så att den nya har bättre erbjudande, grafik, promotions? Vad vill spelaren ha när man väljer sajt? Spelar själv lite på alla möjliga, fastnar aldrig riktig för någon sajt. Men kul o höra vad övriga gejmers tycker o tänker om sajtbyte o varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takigawa Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 bonusar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Beror väl lite på vad syftet med sitt spelande är, men jagar man bonusar så är juh helt klart det som avgör om man ska spela där eller ej. Har nog kört minst 20 olika sajter men inte speciellt många jag tyckt om. Men bortser man från bonusar så ser prion ut så här för mig: 1 - bra/snabb service 2 - Grafik och hur klienten funkar fö. (tex, kör multipokers grafik på alla partysatjer.. för så jäkla skön) 3 - snabba cashouts? (tex multipokers bankkonto cashout äger!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Ja det beror väl på vilken grupp. Är det lite kunnigare men som lirar micro-middle stakes så är det ju bonusar , motstånd. Inte så troligt att grafiken påverkar så där jättemycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shitluck Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 De olika sidorna lockar ju en hel del med bonusar och jag tror det funkar ganska bra. Men för mig är nog det viktigaste att det är smidigt att ta ut pengar, hatar när det ska krånglas till eller tas massa avgifter. Så.. 1. Insättning och cashout 2. Klienten 3. Motståndet Bonusar bryr jag mig bara om ifall jag vill jaga nån fet bonus just för tillfället, nu råkar ju Multipoker ha allt av det jag kräver och därför lirar jag där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 För mig: 0) En klient som fungerar 1) Motstånd 2) Support, skall vara bra (hit räknar jag ex cashout också) 3) Rakenivåer, inklusive bonusar ... 99) Klientens utseende 0-3 är helt avgörande, vilket innebär att Primanätet går fetbort för mig (spricker på 0). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ankan666 Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 2 - Grafik och hur klienten funkar fö. (tex, kör multipokers grafik på alla partysatjer.. för så jäkla skön) Detta är jag intresserad av! Hur får jag multipokers grafik på t.ex Eurobet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 1. Utbud 2. Reggad inom EU. För att spela på en icke-EU sajt vill jag att den ska ge mig något som ingen annan sajt kan ge mig. F n har bara PokerStars kvalat in i den kategorin tack vare sina storturneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Biobiljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Detta är jag intresserad av! Hur får jag multipokers grafik på t.ex Eurobet? Där skulle en tråd ligga i det ämnet men QoS verkar ha städat bort lite väl mkt http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=679422 Titta här för crypto o 24h: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=7591 Iaf så är webbservern nere för tillfället men där ligger numera en party-skin generator, så man kan välja bakgrund, bord, knappar från alla olika klienter (även egna renare) o matcha ihop till sin perfekta mix. Om några veckor då servern kommer upp igen o jag har lite tid över så ska det fixas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 2 - Grafik och hur klienten funkar fö. (tex, kör multipokers grafik på alla partysatjer.. för så jäkla skön) Detta är jag intresserad av! Hur får jag multipokers grafik på t.ex Eurobet? Du tar alla grafik som ligger i mappen där du installerat och kopierar/ersätter filerna i eurobet-mappen. Minns inte vad mappen heter, för sitter inte hemma just nu. Men ska inte vara så svårt att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KalleAnka Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Känns som att stabil klient, bra erbjudande och hyfsad rake är det viktigaste. Plus bra kundtjänst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 FISKDOFTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 2 - Grafik och hur klienten funkar fö. (tex, kör multipokers grafik på alla partysatjer.. för så jäkla skön) Detta är jag intresserad av! Hur får jag multipokers grafik på t.ex Eurobet? Du tar alla grafik som ligger i mappen där du installerat och kopierar/ersätter filerna i eurobet-mappen. Minns inte vad mappen heter, för sitter inte hemma just nu. Men ska inte vara så svårt att hitta. Kan någon göra detta lite mer konkret så det inte blir några fel när jag försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts