Gå till innehåll

jaroiten, says "it's good to be good!"


jaroiten

Recommended Posts

BANKRULLE: €281

Expekt: €281

SEPTEMBER: €1654

OKTOBER: €1589

NOVEMBER: €2486

DECEMBER: €2215

V1: €1190

V2: €1025

*V = vecka, D = dag

TOTAL CASH-OUT - CASH-IN = €7404

---

Milano spelet satt i sista minuten, visste väl att lagen inte var nöjda med ett kryss.. ;) Nåja hur som helst cashar jag ut €313 från potraiser efter att ha tiltat lite nu på slutet men ändå gratis stålar så det är gott! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 490
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

du måste träffa ordentligt hårt när du spelar?
jo, en gång floppa jag till och med ett set! :shock:
Där ser du, det lönar sig att ta del av min dagbok! Snart har du säkert lärt dig floppa en kåk också! ;)
Jag har faktiskt gjort det en gång, för ungefär 2-3 veckor sen, tyvärr var det bara i en dröm.. nåja hur som helst glömde jag att säga att jag också floppat en J hög färg en gång. Tyvärr blev jag utdragen av A hög på rivern. :x

 

Sen har man ju också lyckats klonka en del mitten- och bottenpar också.. Men såna klonkar jag ju ungefär 2-3 stk per dag så tycker att det var för vanligt för att nämna i första posten.. Men nu vet ni, jag är uberklonkaren! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du måste träffa ordentligt hårt när du spelar?
jo, en gång floppa jag till och med ett set! :shock:
Där ser du, det lönar sig att ta del av min dagbok! Snart har du säkert lärt dig floppa en kåk också! ;)
Jag har faktiskt gjort det en gång, för ungefär 2-3 veckor sen, tyvärr var det bara i en dröm.. nåja hur som helst glömde jag att säga att jag också floppat en J hög färg en gång. Tyvärr blev jag utdragen av A hög på rivern. :x

 

Sen har man ju också lyckats klonka en del mitten- och bottenpar också.. Men såna klonkar jag ju ungefär 2-3 stk per dag så tycker att det var för vanligt för att nämna i första posten.. Men nu vet ni, jag är uberklonkaren! 8-)

 

HT-skills :-o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner ironin flöda grabbar ;)

Men för att ställa en seriösare fråga då för att utvärdera. Hur många timmar samt bord spelar du när du spelar?

För att dra in 1000 euro på .25/.5 känns ju rätt nice det, eller är jag helt bakom flötet o har missuppfattat din dagbok? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner ironin flöda grabbar ;)

Men för att ställa en seriösare fråga då för att utvärdera. Hur många timmar samt bord spelar du när du spelar?

För att dra in 1000 euro på .25/.5 känns ju rätt nice det, eller är jag helt bakom flötet o har missuppfattat din dagbok? :roll:

Lirar 3-4 bord ungefär 3-4h per dag. Men det varierar ibland blir det mer ibland mindre. Ifall jag är inne i ett flyt eller är nära att hora klart en bonus kan det bli lite längre sessioner..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner ironin flöda grabbar ;)

Men för att ställa en seriösare fråga då för att utvärdera. Hur många timmar samt bord spelar du när du spelar?

För att dra in 1000 euro på .25/.5 känns ju rätt nice det, eller är jag helt bakom flötet o har missuppfattat din dagbok? :roll:

Lirar 3-4 bord ungefär 3-4h per dag. Men det varierar ibland blir det mer ibland mindre. Ifall jag är inne i ett flyt eller är nära att hora klart en bonus kan det bli lite längre sessioner..

 

Sen lägger du ju lite kuponger o sånt också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner ironin flöda grabbar ;)

Men för att ställa en seriösare fråga då för att utvärdera. Hur många timmar samt bord spelar du när du spelar?

För att dra in 1000 euro på .25/.5 känns ju rätt nice det, eller är jag helt bakom flötet o har missuppfattat din dagbok? :roll:

Lirar 3-4 bord ungefär 3-4h per dag. Men det varierar ibland blir det mer ibland mindre. Ifall jag är inne i ett flyt eller är nära att hora klart en bonus kan det bli lite längre sessioner..
Sen lägger du ju lite kuponger o sånt också :)
Jo men det är -EV på det även fast DIF sitter just nu.. :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner ironin flöda grabbar ;)

Men för att ställa en seriösare fråga då för att utvärdera. Hur många timmar samt bord spelar du när du spelar?

För att dra in 1000 euro på .25/.5 känns ju rätt nice det, eller är jag helt bakom flötet o har missuppfattat din dagbok? :roll:

Lirar 3-4 bord ungefär 3-4h per dag. Men det varierar ibland blir det mer ibland mindre. Ifall jag är inne i ett flyt eller är nära att hora klart en bonus kan det bli lite längre sessioner..

 

Ok ok. Imponerande siffor ivarje fall. Är helt "ny" på cashgame, har ivarje fall inte blivit någon direkt satsning åt det hållet. Spelat endast SNG och turneringar tidigare. men har dragit mig lite till cashgame nu för å testa mitt spel, samt att jag nu inte kan sitta säkert en viss tid framför datorn. Så va intresserad av hur pass det går att spela ihop pengar på .25/.5 och .5/1, så man håller huvudet kallt. Så följer din dagbok med intresse!

 

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BANKRULLE: €573

Expekt: €160

PokerClubEurope: €413

SEPTEMBER: €1654

OKTOBER: €1589

NOVEMBER: €2486

DECEMBER: €1840

V1: €1190

V2: €1025

V3: €375

D1: €0

D2: €0

D3: €375

*V = vecka, D = dag

TOTAL CASH-OUT - CASH-IN = €6737

---

Smeta in €667 på PokerClubEurope idag, och redan hunnit spela ner dem till drygt €410... Dessutom har jag investerat typ €120 på morgondagens match mellan Liverpool och det där Costa Rica laget i klubb-vm. Så igentligen ligger jag väl "bara" minus €250 eller så för idag. Men jag har ju klart överspelat LFC matchen iom att oddsen på expekt var typ 1.3 för seger och 1.6 för ledning i halvtid och det är just dessa två kombinationer som jag satsat rätt så hårt på.. men men bara hoppas att Morientes och grabbarna inte sviker mig, för inte fan kan de väl undvika att spöa upp Costa Rica gänget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OJOJOJ!! Det här är sjukt, tänkte försöka jobba igen lite så åker man på en sån här...:

 

Game # 190455583 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Kumla"

Game ended 2005-12-14 22:05:24 GMT+01:00

 

Players:

p950mry (EUR 31,70 in seat 1)

smurfen_04 (EUR 35,00 in seat 2)

mowi16 (EUR 61,76 in seat 3)

What_ever (EUR 48,75 in seat 5)

its_good (EUR 66,30 in seat 6)

 

Dealer: smurfen_04

Small Blind: mowi16 (0,25)

Big Blind: What_ever (0,50)

 

its_good was dealt: :4c: - :4d:

 

its_good Call (0,50)

p950mry Call (0,50)

smurfen_04 Call (0,50)

mowi16 Call (0,25)

What_ever Check

 

Flop :2c: - :2s: - :4h:

 

mowi16 Check

What_ever Bet (1,40)

its_good Call (1,40)

p950mry Fold

smurfen_04 Fold

mowi16 Fold

 

Turn :2c: - :2s: - :4h: - :As:

 

What_ever Check

its_good Bet (2,00)

What_ever Call (2,00)

 

River :2c: - :2s: - :4h: - :As: - :3s:

 

What_ever Check

its_good Bet (2,75)

What_ever Raise (7,50)

its_good All-In (59,65)

What_ever All-In (37,35)

its_good Payback (17,55)

 

its_good shows: 4c - 4d (a full house, fours full of deuces)

What_ever shows: 5s - 4s (a straight flush, five high)

 

What_ever wins: EUR 97,00 (with a straight flush, five high)

Rake: EUR 2,00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer lira tills rullen är slut... skönt med sånt här..

 

Game # 190551946 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Kisa"

Game ended 2005-12-14 23:29:11 GMT+01:00

 

Players:

Duppen (EUR 105,29 in seat 1)

@cehole (EUR 59,15 in seat 2)

its_good (EUR 82,25 in seat 3)

mikro (EUR 45,65 in seat 4)

DasKlonk (EUR 50,45 in seat 5)

berra67 (EUR 16,75 in seat 6)

 

Dealer: mikro

Small Blind: DasKlonk (0,25)

Big Blind: berra67 (0,50)

 

its_good was dealt: :Qh: - :Kc:

 

Duppen Fold

@cehole Fold

its_good Raise (1,25)

mikro Fold

DasKlonk Fold

berra67 Call (0,75)

 

Flop :Qd: - :9c: - :Kh:

 

berra67 Check

its_good Bet (3,00)

berra67 Call (3,00)

 

Turn :Qd: - :9c: - :Kh: - :6d:

 

berra67 Check

its_good Bet (6,00)

berra67 Call (6,00)

 

River :Qd: - :9c: - :Kh: - :6d: - :9d:

 

berra67 All-In (6,50)

its_good Call (6,50)

 

berra67 shows: 9s - Qc (a full house, nines full of queens)

its_good didn't show: Qh - Kc (two pairs, kings and queens)

 

berra67 wins: EUR 32,10 (with a full house, nines full of queens)

Rake: EUR 1,65

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BANKRULLE: €648

Expekt: €160

PokerClubEurope: €488

SEPTEMBER: €1654

OKTOBER: €1589

NOVEMBER: €2486

DECEMBER: €1915

V1: €1190

V2: €1025

V3: €300

D1: €0

D2: €0

D3: €300

*V = vecka, D = dag

TOTAL CASH-OUT - CASH-IN = €6737

---

Lyckades klonka tillbaka lite iaf, fast jag lämnar den det där jäkla tomte skinnet.. 24hpoker och PokerClubEurope är de sämsta skinnen på b2b! MartinsPokers reload är nästa, fast tar nog ett brejk idag, med undantag för SM då.. Och Jeppans och benkneckans kommentarer orkar jag inte ens bry mig om...

 

Nu gäller det att Liverpool vinner sin match, börjar om en halvtimme..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...