AoZ Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Tänkte överföra pengar till en kompis konto (som man kan göra på 24hpoker genom att skriva sumamn samt den personen loginname.) men upptäckte att unibet har ingen sådan funktion. Eller? Får vi sätta oss på 1 bord och dumpa över pengar till honom? Dvs han höjer till önskad summa och jag synar och låter honom vinna. Är detta mot Unibets regler? Riskerar vi någonting? övrigt? Detta måste upprepas några gånger då han inte har påengar på kontot att sätta sig på sådana bord som tillåter dessa summor som jag tänkte föra över. Ifall det är enligt reglerna att göra så och vi sedan i framtiden spelar på samma bord "for real" riskerar vi någonting då? Typ blir misstänkta för collusion? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Tänkte överföra pengar till en kompis konto (som man kan göra på 24hpoker genom att skriva sumamn samt den personen loginname.) men upptäckte att unibet har ingen sådan funktion. Eller? Får vi sätta oss på 1 bord och dumpa över pengar till honom? Dvs han höjer till önskad summa och jag synar och låter honom vinna. Är detta mot Unibets regler? Riskerar vi någonting? övrigt? Detta måste upprepas några gånger då han inte har påengar på kontot att sätta sig på sådana bord som tillåter dessa summor som jag tänkte föra över. Ifall det är enligt reglerna att göra så och vi sedan i framtiden spelar på samma bord "for real" riskerar vi någonting då? Typ blir misstänkta för collusion? Rätt säker på att chipdumpa på det sättet är emot dom flesta sajters regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Det är emot reglerna så det skriker om det. Ni riskerar att få kontona frysta och pengarna beslagtagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Ett tips är ju att skicka ett mail till supporten o höra ifall dom kan göra det manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Tänkte överföra pengar till en kompis konto (som man kan göra på 24hpoker genom att skriva sumamn samt den personen loginname.) men upptäckte att unibet har ingen sådan funktion. Eller? Får vi sätta oss på 1 bord och dumpa över pengar till honom? Dvs han höjer till önskad summa och jag synar och låter honom vinna. Är detta mot Unibets regler? Riskerar vi någonting? övrigt? Detta måste upprepas några gånger då han inte har påengar på kontot att sätta sig på sådana bord som tillåter dessa summor som jag tänkte föra över. Ifall det är enligt reglerna att göra så och vi sedan i framtiden spelar på samma bord "for real" riskerar vi någonting då? Typ blir misstänkta för collusion? Nu vet jag inte vilka summor vi pratar om, men verkar dumt att chipdumpa då ni även får betala RAKE! Och helt klart ej enligt reglerna att göra så heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 12 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2005 ok vi skippar det överföringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Kör en HU på sng's.. låt din kompis vinna så småningom så är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Eller ge honom pengarna direkt i handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Maila supporten de hjälper dig säkert. Chipdumpa ALDRIG, det kan bara leda till besvär för dig, din kompis, siten och alla inblandade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts