Se7en Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 vsg och beskriv din mamma så fyller jag sen på med mera. kan inte folk sluta skriva "all om" i sina rubriker? känns så.. Tomas Östros Citera
ades_va Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Min mamma har inte så jättelångt hår. Citera
stitchio Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Du tror inte det är så att alla e så kassa på att skriva rubriker att moderatorena måste ändra dom, så att det blir lite struktur på forumet? Citera
Sjoberginho Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Eftersom hon och hennes släkt är från Lundstrakten snackar hon kanske lite konstigt ibland. (allstå min) Citera
heltok Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Jag håller med faktiskt. Moderatorerna ändrar lite väl på rubriker ibland. T ex blev min rubrik iPod nano ändrad till "Allt om iPod!" när tråden enbart handlade om iPod nano som Apple hade släppt dagen innan. Kanske dags för en tråd "Allt om poker"? Näh, vi ska inte klaga. För det mesta gör moderatorerna ett bra och tappert jobb när vi postare är lata och inte orkar skriva vettiga rubriker. Citera
Papa Kubo Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 T ex blev min rubrik iPod nano ändrad till "Allt om iPod!" när tråden enbart handlade om iPod nano som Apple hade släppt dagen innan. Jo, jag tyckte att det passade med en samlingstråd för allt som rör iPod. Ska ni diskutera mammor så får ni göra det här. EDIT: Eller så kan ni fortsätta här. Tråd upplåst på allmän begäran. Citera
Se7en Postad 11 September , 2005 Författare Rapport Postad 11 September , 2005 Ska ni diskutera mammor så får ni göra det här. EDIT: Eller så kan ni fortsätta här. Tråd upplåst på allmän begäran. hehe, "på allmän begäran" låter som när AB/EXP har ordet "folkstorm" med på löpet.. Citera
Se7en Postad 11 September , 2005 Författare Rapport Postad 11 September , 2005 Eftersom hon och hennes släkt är från Lundstrakten snackar hon kanske lite konstigt ibland. (allstå min) luktar hon krydda? Citera
Papa Kubo Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 hehe, "på allmän begäran" låter som när AB/EXP har ordet "folkstorm" med på löpet.. Ja, folkstorm är ju då fler än en pensionär orkat skriva en insändare i samma ämne. Citera
Nusseman Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 Jag håller med faktiskt. Moderatorerna ändrar lite väl på rubriker ibland. T ex blev min rubrik iPod nano ändrad till "Allt om iPod!" när tråden enbart handlade om iPod nano som Apple hade släppt dagen innan. Kanske dags för en tråd "Allt om poker"? Näh, vi ska inte klaga. För det mesta gör moderatorerna ett bra och tappert jobb när vi postare är lata och inte orkar skriva vettiga rubriker. Anledningen till att vi pillar om din iPod Nano till en "Allt om iPod" är att vi inte vill att POKERFORUM.nu ska bli ett iPod-forum. Off-topicdiskussioner får självklart förekomma men tyngdpunkten ska vara på pokersnack. För att minska mängden OT-trådar samlar vi ihop snarlika ämnen i samlingstrådar. Citera
Stahl Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 Min mamma slår mig i grytor. Citera
Jennez Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Min mamma kommer också från Lund... Jag med... men vi bor ju i Lund... både jag och min mamma.... Citera
Mjonasson Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Min mamma är min svåger. Citera
Se7en Postad 13 September , 2005 Författare Rapport Postad 13 September , 2005 Min mamma är min svåger. din mamma är en pappa? Citera
thekid Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Min morsa är hur ball som helst. Citera
kgl Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Har se7en skapat denna tråd för att kunna komma med din mamma-kommentarer? Min mamma har en mamma. Citera
ades_va Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 JAg och min mamma är släkt. Citera
Dahlberg Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 -DIN MAMMA ÄR EN TJEJ!!! Rolig kommentar från en turk som jag lira fotboll med för några år sen Citera
Se7en Postad 13 September , 2005 Författare Rapport Postad 13 September , 2005 -DIN MAMMA ÄR EN TJEJ!!! Rolig kommentar från en turk som jag lira fotboll med för några år sen vad svara du? ja, och din ser ut som en kille? Citera
K4lle Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Din mamma har hår på bröstet. Citera
ades_va Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Din mamma har hår på bröstet. Har inte alla mammor det? Citera
K4lle Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Din mamma har hår på bröstet. Har inte alla mammor det? Puh! jag är inte ensam alså Citera
Dahlberg Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 -DIN MAMMA ÄR EN TJEJ!!! Rolig kommentar från en turk som jag lira fotboll med för några år sen vad svara du? ja, och din ser ut som en kille? nä, sa väl nått i stil med: - Jag hoppas det, annars så har farsan sämre syn än jag trodde Då jävlar blev han tyst. Allt snack om morsor och syrror går fetbort hos turkarna Citera
Recommended Posts