Gå till innehåll

WCOOP 2005 4-18 september!


seeage

Recommended Posts

Sitter o kikar på Pot limit eventen där barry greenstein lirar. han ligger runt 10 plats när breaket börjar. har noterat en svensk kvar i startfältet, som råkar vara från min håla Upplands väsby nickar Johan2 nån som vet vem detta är eller är denne t o m reggad här på forumet? om du läser detta så lycka till!

 

* Flytt till Pokerresultat - QoS, RP - Kubo *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur många här på forumet ska spela Main Event? Själv har jag inte lyckats skrapa ihop startavgiften än, ska göra några sista försök med satelliter ikväll.

 

Överhuvudtaget tycker jag att det är lite snack om WCOOP här på forumet. Lirar inte folk dessa härliga turneringar? Jag är helt betagen och har haft dessa veckor som mål sedan över en månad tillbaka. Synd bara att jag inte haft större lycka i satellitandet :( .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många här på forumet ska spela Main Event? Själv har jag inte lyckats skrapa ihop startavgiften än, ska göra några sista försök med satelliter ikväll.

 

Överhuvudtaget tycker jag att det är lite snack om WCOOP här på forumet. Lirar inte folk dessa härliga turneringar? Jag är helt betagen och har haft dessa veckor som mål sedan över en månad tillbaka. Synd bara att jag inte haft större lycka i satellitandet :( .

 

Skrapa ihop startavgiften låter lite farligt..

 

Kanske spelar en satelit, för det hade varit mäktigt att spela en så hög buy-in på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojoj. Har aldrig varit så besviken på mig själv sedan jag började spela poker. 18 spelare kvar i en satellit till main event och jag ligger 3:a. 5 st platser. Hittar JJ på BB och re-raisar chiptvåan som minraisat på CO. Chiptvåan går då all in och jag synar trots att han har talat om för mig att jag är slagen. Troligt att han skulle riskera hela sin stack med ett lågt PP :( .

 

Det är nog faktiskt det enskilt största misstaget jag någonsin gjort i poker. Känns fruktansvärt deppigt just nu. Skulle varit riktigt stort för mig att spela Main event. Hur ska man orka komma igen :( ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...