Gå till innehåll

Min värsta kväll någonsin! 20050909


TITAN1C

Recommended Posts

Är det här vanligt hos någon annan eller händer det bara mig.

 

Turneringen började fint och snart hade jag dubblat upp och allt verkade finnemang tills att jag fick Danne P till vänster om mig.

 

19500 i marker vid det tillfället. Jag fick JJ och höjde med 4k som han sedan syna med sina AA. Floppen kommer 789 rainbow och jag bettar 4k och får all in som svar. Jag foldar handen.

 

11500 marker kvar. Synar KJ och floppen kommer KQ8 bettar 3 eller 4 k nån snubbe ställde in jag folda. Han hade k8 alltså 2 par.

 

circa 5000 kvar efter att jag lagt stora blind. Danne frågar hur mycket jag har kvar och ställer mig sedan all in. Jag synar min skithand Q8 och han visar 33. floppen kommer QQ och sen en helvettes jävla 3a. Han sätter kåken och jag flyger i taket av ilska och sedan av glädje när jag träffar fyrtal på rivern och sedan är man tillbaks i matchen.

 

Direkt handen efter får jag en efterlängtad AA och höjer från lilla blind med 4k. Mahir går all in med 88 danne lägger sig och självklart synar jag.

Floppen kommer 10105 och därefter min mardrömsturn en 8 river 2. Tack o Hej turneringen är över.

 

Inte nog med det. Efter att jag dealat resten av kvällen växlar jag in 300 på cashgame. foldar ett par händer och sedan fynnar jag 89 mot linus liono thunblad. Floppen kommer J10X, Linus bettar 25 och jag synar. Turn kommer Q och jag sätter stegen. Linus bettar och jag reraisar och det är en all in. Han synar sina KK och självklart så kommer A på rivern.

 

Jag tror inte mina ögon! Har jag drömt! Så jävla många badbeats i rad på en och samma kväll. Dessutom lite små badbeats tidigare också. Patetiskkväll, spypoker, förbannelse. Aja på fredag tar jag min revansch och tar hem hela kittet. Garanterat helomvändning. Har man haft så många bad beats i rad så kommer det inte bli på länge.

 

Watch out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...