Toffe Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Har inte koll på vad han heter denna man,han sitter i rullstol och kan inte samla ihop sina marker till sig själv,sett ett avsnitt där Phil Ivey sitter brevid och får hjälpa honom,vad heter denne man och brukar han spela mycket på dom stora turneringarna? * RP - QoS * Citera
x31xx Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Buddy Williams. http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=9630 Citera
Toffe Postad 7 September , 2005 Författare Rapport Postad 7 September , 2005 hehe snabbt svar och snabbt pill från Qos satt o tänkte på det under lunchen men tack för svaret iaf nu vet man Citera
stitchio Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Har inte koll på vad han heter denna man,han sitter i rullstol och kan inte samla ihop sina marker till sig själv,sett ett avsnitt där Phil Ivey sitter brevid och får hjälpa honom,vad heter denne man och brukar han spela mycket på dom stora turneringarna? Åh Phil, vilken svärmors-dröm du är! Citera
Epsilon Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 I vilket WPT-avsnitt sker detta i? Citera
Tiggr Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Binion world poker open. första säsongen Citera
Epsilon Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Binion world poker open.första säsongen Tackar tackar Citera
Tiggr Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Rätt trist episode kan tilläggas. Citera
fl0w Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Rätt trist episode kan tilläggas. Förutom att de har en kille i rullstol då. Citera
rosen Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 lirat mot en kille i rullstol, var länge sedan, men det kändes som rån. typ enda gången jag känt mig rutten att ha vunnit mot ngn fisk. det var inte så mkt pengar, men vilket gäng. var nog den ende som gick plus, hade nog inte kunnat förlora där om jag så spela varje hand. (han var inte efterbliven, inte mer än hans kompisar iaf) Citera
Recommended Posts