Gå till innehåll

Dagar för turnering!


Herman

Funkar det med en Lördags-turnering?  

25 medlemmar har röstat

  1. 1. Funkar det med en Lördags-turnering?



Recommended Posts

Vilken dag är bäst/roligast att ha turnering på?

 

Har fått förfrågan av en del i klubben om man skulle kunna lägga en turnering t ex på en Lördag istället för söndag!

Man skulle kanske köra varannan gång, iom att en del börjar jobba söndagkvällar!

 

Men Lördag eller Söndag är väl dom dagar som är aktuella!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anser att varannan isf...

Lördagsturnering som startar när iofs...

Glömde bort att beroende på starttid och det så kan ju en lördagsturnering va kul !

 

Men annars gillar jag söndagarna..

En bra anledning att ta det lugnt lördagskvällarna =)

 

 

Men som min röst lades !! Varannan !!!

 

Kom ihåg att omväxling förnöjer !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, Fold-Tobbe här.

 

Vill först bara meddela att jag tog hem ett homegame i fredags med 16 sköna lirare=) härligt!

 

Som sagt, lördagar funkar för mig oxå och inte mig emot att lägga den tidigare än ett heller. Gäller bara att komma överens om när.

 

Snackade med Jocke på plattan (korsningen vid morella och hm där) härom dagen och han mumlade nåt om att han kunde fixa nån lokal på jurastigen nu till den 24:e. Har inte hört nåt om det sedan dess. Han skulle prata med mjukis sa han. Hur går det med det? Dax att styra upp det nu om vi har lokal.

 

DuCkEn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har det bestämts nåt datum för ny turnering?

 

Kan fortfarande inte se nåt på hemsidan, måste va nåt sket me min dator som gör att den inte uppdateras.

Vill ju gärna bli medlem nån gång oxå.

 

Har en del uppslag på lokal men det känns lite olustigt att engagera sig utan klubbstyrelsens medgivande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Eftersom de flesta verkar kunna spela på lördagar så sätter vi nästa års turneringar på just lördagar.

 

Rösta om ni vill ha en annan dag, gärna motivering till rösten.

 

De datumen jag sätter ut nu är bara preliminära, dels för att vi inte vet hur det ser ut med lokal, dels för att dealen med expekt inte är klar ännu.

Vill dock få ut turneringarna så att ni kan se hur vi har tänkt oss början på kommande säsong.

 

Tanken är att vi efter 10(?) turneringar ska kunna skicka spelaren som vinner den rankingen till EPT (€4000 buy-in)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter det gå en vecka eller två för att se vad folket säger, kom att tänka på att söndagar passar mej själv bättre också =)

 

Tänker du på att folket är ute o festar på lördagar? (dej själv inkluderat ;) )

Vill man till EPT så kan man ju ta ledigt från stadt några lördagar? :P

 

Den svåra biten blir ju att få lokal till alla tillfällen, alla datum måste bokas långt innan så det verkligen är klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt turneringarna på lördagar ! Helst ska vi börja lira kl halv 7 på kvällen !

Nej seriöst så är jag nog faktiskt oxå positiv till söndagarna.. men att vi kan nog köra nån lörda för omväxlingsskull !

 

Mjukis, är SEB lokalen fortfarande ledig eller ?

Menar om vi kan få ihop bra me folk till alla dom där turneringarna så borde det ju inte va så svårt o skrapa ihop till hyran eller ? *funderar*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är oxå för spel på Söndagar med omväxling Lördagar nån gång i bland då...

Söndagar e alltid en sån där dag man hatar annars..."dagen innan veckan" om man så säger. Så då har det varit skitkul o ha något o se fram imot när det varit spel på söndagar.

Och det där me festande på lördagar...jag har fan varit bakis varenda söndags spel jag varit med på..:D Och det gick väl bra det med ändå..:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Mjukis, är SEB lokalen fortfarande ledig eller ?

Menar om vi kan få ihop bra me folk till alla dom där turneringarna så borde det ju inte va så svårt o skrapa ihop till hyran eller ? *funderar*

 

Tror den va aktuell i Mars, så ser vi att vi får många deltagare till Touren så går det säkert att lösa en hyra där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...